Ga naar inhoud

Image Browser


syrietje

Aanbevolen berichten

Onlangs zette ik foto's op mijn laptop en ik kreeg bericht dat ik kon updaten naar de recentste versie van mijn Image Browser (Canon PowerShot). Ik weet niet wat er misgelopen is, maar nu krijg ik, telkens ik mijn laptop open doe hetvolgende bericht van mijn "Avast" : "We hebben niet genoeg bewijs gevonden om het bestand als malware aan te merken. U moet nog steeds voorzichtig zjn bij het openen. C:\ProgramFiles(x86)Canon\ImageBrowserEX\SLRunTimeLoader.exe".

En dan onderaan : "doorgaan met uitvoering" en "sluiten". Ik heb al verschillende malen de twee mogelijkheden geprobeerd, en dan verdwijnt wel die tekst, maar bij de volgende keer als ik open, dan staat dat bericht daar weer. Welke oplossing is hiervoor ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het bestand laten opnemen in de lijst met uitzonderingen voor de realtime scan/shield.

Open Avast en ga naar de instellingen zoals op de afbeelding.

post-940-1417705284,4319_thumb.jpg

Blader dan eerst naar de map C:\ProgramFiles(x86)Canon\ImageBrowserEX en wijzig dan onderaan het pad in "C:\ProgramFiles(x86)Canon\ImageBrowserEX\SLRunTimeLoader.exe"

De " vooraan en achteraan niet vergeten!

Klik op OK en test dan of het gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.