Ga naar inhoud

Na herfomatering geen geluid meer op mijn P


010890falcon

Aanbevolen berichten

hallo,

Mag ik nog eens van jullie kennis gebruik maken.

Ik heb mijn PC met windows XP op de harde schijf C geherfomateerd en nu is het niet meer mogelijk om geluid te horen, filmpjes op you tube kan ik nog wel afspelen.

Vermoedelijk moet ik een driver ergens nog installeren maar waar vind ik dat en hoe moet ik dat doen?

MvG,

Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,Ik hoop dat ik alles gedaan heb zoals U het heeft gevraagd.Page missing

---------- Post toegevoegd om 16:50 ---------- Vorige post was om 16:49 ----------

hallo,Ik hoop dat ik alles gedaan heb zoals het moetHier de linkhttp://speccy.piriform.com/results/cEFMiOJWjCr4UOZpUiLmsTHBedankt alvast

---------- Post toegevoegd om 16:56 ---------- Vorige post was om 16:50 ----------

Hallo,Ik heb eens vlug naar die browser gekeken en zag tot mijn schrik bij Operatng systemAnti-virus en firewall disabled?Kan dat kloppen?Nochtans zegt F-secure dat ik beveiligd ben als ik het opendoe en de Status bekijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de link volgt krijg je volgend venster.

post-24526-1417704438,6496_thumb.jpg

Download de drivers 1 & 2 klik op Europe om ze te downloaden.

Installeer de drivers ook in deze volgorde.

Als je het bestand hebt uitgepakt klik je in de uitgepakte map van AllIn1_MCE_XP_2K(1107_ASR3) op setup.exe

Bij de vraag of je het Network Management Tools wilt installeren mag je nee antwoorden daar hier in het verleden wel eens problemen met zijn geweest.

Bij de tweede driver die voor je audio pak je het bestand uit en dubbelklik je op setup.exe

en volg de aanwijzingen in het scherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zal veroorzaakt worden omdat je het verbergen van bestands extensies nog ingeschakeld hebt staan.

Ga via Start naar Deze computer

post-24526-1417704438,6808_thumb.jpg

Klik op Extra en vervolgens op Mapopties waarna het volgende scherm verschijnt.

post-24526-1417704438,7163_thumb.png

Ga naar het tabblad Weergave en haal het vinkje weg bij Extensies voor bekende bestandstypen verbergen

Klik op Toepassen en bevestig met OK

Als je nu in de map kijkt zou je Setup.exe wel moeten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halleluhja,ik heb terug geluid al had ik wel een beetje schrik want nadat ik het 2de bestand had uitgepakt en laten uitvoeren kreeg ik op het einde een hardware foutmelding! Maar de PC heropgestart en daar kreeg ik al LOUD en CLEAR het Microsoftopstartgeluid te horen. En ook vlug met een Cd geprobeerd en ook daar was geluid, dus voor mij alles palettie!Maar mijn PC wordt wel veel langzamer met alle commando's die ik wil laten uitvoeren, kan dat zijn omdat mijn Windows XP nog draait onder SP1?Zou ik na die herformat nog zaken moeten installeren??Ik zag daarstraks in dat logfilegebeuren dat mijn antivirus en firewall waren disabled? Kan dat zijn? Nochtans zegt F-secure dat alles in orde is.In ieder geval, jullie hebben weer maar eens laten zien dat jullie toch wel echte"krakken" zijn!Hartelijk bedankt kerels!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.