Ga naar inhoud

pinnacle


Dunker

Aanbevolen berichten

Ik heb een vooledige film gemonteerd met pinnacle. Alles juist op geslaan. Een paar dagen later wou ik daar nog iets aanveranderen en wat bleek ...... overal vraagtekens. Alleen de foto's stoinden er nog op.

Er is niets weg maar hoe geraak ik terug aan mijn beelden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja . . . dat zou kunnen. Probeer via de Verkenner om op elke schijf te zoeken.

[wellicht sneller dan zoeken] Wat je ook zou kunnen doen is, maak een kort eenvoudig filmpje, daarna Opslaan als.

Als het goed is zie je waar de projecten, .scn en films van Pinnacle worden opgeslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De filmen staan in mijn project. Dat is geen probleem. Ik open de film. Ik krijg media zoeken. Ik heb keuze - openen - alles overslaan - overslaan -

openen = kan bestand niet vinden - overslaan = steeds nieuwe keuze - alles overslaan - ok film komt maar met allemaal vraaggtekens en soms uitroeptekens.

Mijn project op welke schijf staat dat ? ik kan dit niet terug vinden.

Zou ik alles van pinnacle op één schijf moeten zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Dunker,

Ik open de film. Ik krijg media zoeken. Ik heb keuze - openen - alles overslaan - overslaan -

openen = kan bestand niet vinden - overslaan = steeds nieuwe keuze - alles overslaan - ok film komt maar met allemaal vraaggtekens en soms uitroeptekens.

De optie kan bestand niet vinden en Overslaan die krijg ik niet.

Film met vraag- en uitroeptekens ook nog nooit gehad, wellicht is de film beschadigd.

Kies Openen >> klik op een .scn-bestand >> er verschijnt dan het scherm Scene Detectie >> heel veel geduld, kan even duren >> dan wordt de film/video geopend

Mijn project op welke schijf staat dat ? ik kan dit niet terug vinden.

Je zou bij alle schijven moeten zoeken naar een map met de naam Pinnacle Studio.

Tweede optie is >> Start PS op >> tab Opnemen >> rechts onder klik je op Instellingen >> in het scherm van PS tab Bewerken >> kijk bij de sectie Folder voor tijdelijke bestanden [schijf]:\Pinnacle Studio\Auxilliary Files\TemporaryFiles.

Ik zag net in de map TemporaryFiles nog een 'autosave'-project van 28/05-2011 aanwezig is.

Dat wil zeggen dat ik dat 'autosave'-project nog moet bewerken xD

Een project van PS heeft de extensie .stu

Zou ik alles van pinnacle op één schijf moeten zetten?

Ik zou het niet doen, maar tsja . . . wie ben ik. Dat wordt te zwaar voor de C:\-schijf.

PS heb ik op een tweede harde schijf geïnstalleerd.

Een PS map met daar Auxilliary Files, Captured Video en Studio Projecten, staat op een externe harde schijf, verbonden met de computer via firewire aansluiting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.