Ga naar inhoud

Popcorn hour a-300


Angelo8

Aanbevolen berichten

Hey.

Ik heb gisteren een media speler gekocht met interne harde schijf.

Ik heb een paar dingen ingesteld, maar ik kan er geen internet op krijgen ( draadloos )

Ik dacht zoveel maakt het niet uit, omdat ik er gewoon films wil opzetten van mn pc.

Ik sloot hem aan, aan mn pc, maar hij herkende hem niet.

Weet iemand hoe dit komt ? Je moet er toch gewoon films kunnen opzetten ? :s

Zou iemand me kunnen helpen ?

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja maar als ik het via een usb stick doe, had ik eigenlijk ook geen mediaspeler hoeven te kopen. Want een usb stick kan ik ook gewoon in mn ps3 stoppen

Ik wil gewoon al mn films van mn pc op de mediaspeler kunnen zetten

aangepast door Angelo8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik op de website kan zien, moet je de mediaspeler aan het netwerk koppelen en dan kan je via een FTP verbinding alles mooi op de HDD krijgen.

Ook kan je via een USB3 kabel er naartoe gaan ( PC-USB op het toestel ) je zal dan wel hoogstwaarschijnlijk het toestel moeten aanzetten. anders zal misschien de pc dit toestel niet herkennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik power line. we hebben geen kabel.

en op de media speler zelf bij instellingen staat bij connectie alleen bedraad ( wat ik heel raar vind )

en als ik hem met die blauwe usb kabel aansluit op de pc, herkent hij hem gewoon niet.

ik kan hem alleen uitwerpen rechtsonder bij klok.

bij mijn computer staat helemaal niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan men harde schijf van de media speler ook niet formatteren, want ik zie hem helemaal niet staan op mn pc.

of ik zou hem helemaal moeten losmaken, en de harde schijf in mn computer zetten.

als ik hem aansluit, hoor ik wel een geluid dat hij hem herkent. maar hij is niet zichtbaar.

ik heb geen kabel aangesloten op men media speler.

of zou ik een nieuwe powerline moeten kopen voor mn media speler ?

men media speler staat boven bij mn ps3, en men power line beneden.

op mijn ps3 heb ik wel gewoon draadloze verbinding, maar op mn media speler niet

aangepast door Angelo8
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen dongle. ik heb alleen een powerline, en deze staat beneden. zou ik een nieuwe moeten kopen en die aansluiten op mn media player ?

je kan toch ook zonder internet films van je pc erop zetten via usb kabel toch ?

anders kunnen alleen mensen met internet een media speler gebruiken :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die dongle ( wifi stick) zal je moeten aansluiten op je mediaplayer.

Het is een stickje om het draadloos signaal op te vangen.

Als je de mediaplayer aan je PC aansluit moet je in de verkenner kijken of hij daar aanwezig is want je geeft toch aan dat hij herkent wordt en je kan de mediaplayer veilig verwijderen ( bij je klok).

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.