Ga naar inhoud

samsung digimax i6 pmp


nanda

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb het gedaan maar hij geeft aan dat de cd niet gelezen kan worden ( de support/drivers van de camera) , andere cd rom pakt hij wel dus dat is het probleem niet. De camera heeft het altijd goed gedaan en als ik hem normaal in de usb stop dan kwam er een programma met de vraag wat ik wilde gaan doen en dan kon ik de foto'n opslaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn pc kan helemaal niets vinden over de camera, ik heb die topic doorgelezen maar ook daar niet iets kunnen doen om het te veranderen.

---------- Post toegevoegd om 08:49 ---------- Vorige post was om 08:48 ----------

ik heb trouwens wel de normale xp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorg dat je camera aangekoppeld is.

Ga via configuratiescherm en dan systeem dan hardware naar apparaatbeheer.

Je kan ook in het vakuitvoeren "devmgmt.msc" typen, zo geraak je ook in apparaatbeheer.

In apparaatbeheer ga je naar draagbare apparaten, klik voor draagbare apparaten op het pijltje.

Zie je dan je camera staan?

post-23245-1417704484,2344_thumb.png

Als de camera er staat klik je er met de rechtermuisknop op en kies eigenschappen.

Staat er in het tabblad algemeen een foutmelding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gekeken in het mapje beeldapparaten ( camera's en scanners) bij apparaatbeheer maar er staat alleen mijn webcam maar niet mijn camera. Hij heeft het altijd goed gedaan totdat er een virus is binnengekomen , die mijn printer heeft geblokkeerd. Ik heb dit mbv jullie verwijderd en mijn printer weer aan de praat gekregen alleen nu herkent mijn pc de camera niet meer, dus waarschijnlijk ook probleem van virus of van de instellingen die ik heb veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.