Ga naar inhoud

samsung digimax i6 pmp


nanda

Aanbevolen berichten

Onderstaande kan je misschien helpen:

  • Klik achtereenvolgens op de knop Start, op Alle programma's, Bureau-accessoires, klik met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt en klik vervolgens op Als administrator uitvoeren.
    Als om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typ je het wachtwoord of een bevestiging.
  • Typ net start shellhwdetection achter de opdrachtprompt en druk op Enter.
  • Start de computer opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

je kan toch al aan je foto's geraken, welke software automatisch heeft opgestart bij het aansluiten van je camera weet ik natuurlijk ook niet en Windows xp is voor mij al heel lang geleden maar via onderstaande tip zou je toch als je hardware aansluit aan je PC een keuzescherm moeten krijgen

klik op de knop Start, klik opConfiguratiescherm, klik op Hardware en geluiden en klik vervolgens op Automatisch afspelen.

Schakel het selectievakje Automatisch afspelen voor alle media en apparaten gebruiken in.

Klik op Opslaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat scherm bedoel ik, dat kwam vroeger altijd als ik mijn camera aansloot ( we komen er wel hahahah)

Ik heb het juiste nu aangeklikt maar als ik mijn camera nu aansluit dan komt dat scherm nog niet, wat doe ik nu weer fout?post-27261-1417704490,7815_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.