Ga naar inhoud

usbstick aansluiten op TV


Fredman

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen.

Ik heb een USB-stick gekocht om films te kijken op TV. Ik heb vorige zondag bij wijze van test de USB-stick gevuld met enkele films en daarna ingestoken op de TV. Het werkte perfect.

Vandaag (maandag) merken mijn ouders op dat de tv willekeurig aan en uit springt (om de 5 minuten zowat). Ik haal de USB stick uit de TV en het probleem was opgelost. Heel vreemd, want de gehele zondag heeft die USB-stick in de TV gezeten en is de TV aan en uit gezet geweest zonder problemen.

Nu wil ik vandaag ook iets nieuws op de stick zetten, maar als ik de stick in mijn computer steek zie ik dat alle films die ik er gisteren op had gezet verdwenen zijn. In de plaats zijn er 3 nieuwe bestanden. De namen: @, t en een pijl naar boven en beneden. 3 onbekende bestanden dus. Ik zet er de film die ik nu wil zien toch op, maar zodra ik de stick in de TV steekt, valt hij opnieuw uit om de 5 minuten én lijkt hij de USB -stick gewoon niet te herkennen.

Wat is mijn probleem en hoe los ik het op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.