Ga naar inhoud

Video TS-bestanden branden op DL


sukkel

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Heb een TV-serie gedownload en de seeder dacht dat het wel het handigst was om de afleveringen als VTS-bestanden te plaatsen. Zodat ze daarna makkelijker op DVD kunnen worden gebrand. U begrijpt het al: ik snap er niks van.

Eén disc bestaat uit 7 afleveringen, in totaal zo'n 8.5Gb (voor- en achterkant, dus een DL zal wel gewenst zijn)...maar brand ik deze bestanden nu gewoon als data, of dien ik ze met Nero Smart o.i.d. nog eerst te verbouwen? Ik wil natuurlijk, als het even kan, ook het menu en de features e.d. meebranden, op voor- en achterkant...maar heb geen idee hoe ik dat doe.

Snap nog net hoe je een speelfilm op deze manier brandt...maar met een DL en zoveel afleveringen ben ik de weg kwijt. Jullie waarschijnlijk ook, na dit warrige verhaal.

Hoop toch op enige nuttige reacties...mijn dank is op voorhand verpletterend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je brander DL dvd aankan is er geen probleem.

Je stopt de DL in de brander en Nero start op.

Je kiest voor het maken van een video dvd en je voegt de gewenste afleveringen toe.

Je kan met Nero een menu maken zodat je de bij het afspelen de afleveringen kan kiezen.

Hou er rekening mee dat het menu ook plaats nodig heeft op de schijf en dat je de volledige capaciteit niet verbruikt met afleveringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.