Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een Sony ereader gekocht en er ebooks op overgezet via pc. Die had ik al eerder gekocht en op andere toestellen geopend (tablet, bebook etc). Dus dat ging perfect.

Op deze ereader krijg ik echter geen toegang tot sommige van die boeken die beveiligd zijn door DME. De ebooks worden bewaard

in een ADE database wat op zich geen probleem zou mogen zijn want ik had mijn AdobeID ingegeven.

Het toestel zegt van contact op te nemen met Sony maar op hun CS zeggen ze dat het een Adobe probleem is. Ik denk het niet.

Kan iemand me hierbij helpen? Dit is niet dramatisch maar er zou toch een oplossing moeten voor zijn?

Alvast bedankt voor de hulp!

Sindbad

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sinbad,

Ik heb een Sony ereader gekocht en er ebooks op overgezet via pc. Die had ik al eerder gekocht en op andere toestellen geopend (tablet, bebook etc). Dus dat ging perfect.

Naar mijn weten heeft dat te maken met het maximaal aantal apparaten, het is niet mogelijk om op onbeperkt aantal apparaten DRM beveiligde boeken te lezen.

53109ae40246d-ScreenShot005_kopie.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sinbad,

Neem eens deze link van Adobe Digital Editions -Help door.

En de oplossing is wellicht één andere device (apparaat) verwijderen, zodat u nu op 5 apparaten DRM beveiligde boeken kunt lezen en vervolgens de eReader van Sony toevoegen.

Hoe dat moet gebeuren (de procedure) dat weet ik niet, maar ik neem aan dat u uw vraag hier kunt stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.