Ga naar inhoud

Snap Do verwijderen in Internet Explorer


Aanbevolen berichten

[ATTACH]21878[/ATTACH]

Hallo,

ook ik kan Snap do niet verwijderen. Ik heb al diverse keren Malware bytes en Super antie spyware gedraaid.

Op dit forum zag ik dat het programma Combofix gebruikt werd, dat heb ik ook geprobeerd.

Helaas kon ik daarna niet meer op internet en heb ik via de veilige modus weer op moeten starten.

Kunt u mij helpen?

Combofix.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het is niet echt aangewezen om Combofix op eigen houtje meteen in te zetten bij problemen (beetje té ingrijpend programma) ... maar nu je dat gedaan hebt, gaan we er gewoon op door.

Open een kladblokbestand.

Kopieer en plak daarin de onderstaande vetgedrukte tekst.

File::

c:\windows\SysWow64\shoA9F9.tmp

Folder::

c:\windows\8C5C34C7BC6B48318B2C6535FE63E502.TMP

Registry::

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\Wow6432Node\~\Browser Helper Objects\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\Wow6432Node\~\Browser Helper Objects\{e7b9b609-19ad-40a4-a288-b300a3087465}]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar]

[-HKEY_CLASSES_ROOT\clsid\{95b7759c-8c7f-4bf1-b163-73684a933233}]

[-HKEY_CLASSES_ROOT\AVG Secure Search.PugiObj.1]

[-HKEY_CLASSES_ROOT\AVG Secure Search.PugiObj]

DDS::

uSearchAssistant = hxxp://feed.snap.do/?publisher=SnapdoOpenCandy&dpid=SnapdoOpenCandy&co=NL&userid=775300c1-1c9d-4557-8a54-c8e7d17ff7eb&searchtype=ds&q={searchTerms}

Sla dit bestand op je bureaublad op als CFScript.

Sleep CFScript.txt in ComboFix.exe

Dit zal ComboFix doen herstarten. Start opnieuw op als dat gevraagd wordt.

Post na herstart de inhoud van de Combofix.txt in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH]21882[/ATTACH]

Hallo,

ook deze keer moest ik weer via de veilige modus systeemherstel gebruiken om weer aan de slag te kunnen.

Ook moet ik steeds als ik de laptop opstart dit stuurprogramma opnieuw instellen:

Intel® Series/C200 Serie Chipset Family USB Enhanced Host Controller - 12C6

Bij Computer staat dan een geel driehoekje, het goede stuurprogramma staat op de pc, maar telkens als

het gerepareerd is en ik de pc later weer opstart moet het opnieuw.

Ook willen mijn apparaten niet meer automatisch afspelen, ik hoop dat e.e.a. met elkaar te maken heeft.

ComboFix.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel eens van die programma`s geprobeerd die kijken of al je drivers up to date zijn,

maar meestal is er niks aan de hand of je moet het programma voor veel geld kopen, anders

repareren ze het niet. Ik weet niet of dit zo`n programma is, maar ik wil he graag proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vroeg of ik die wel eens gebruikte, dus ik dacht dat het de bedoeling was dat ik dat zou doen.

Zoals al gezegd heb ik nooit iets met die programma`s kunnen doen, omdat ik er niet voor wil betalen.

Verder dan bovenstaand screenshot ben ik niet gegaan.

Op dit forum hebben jullie iemand van Snap Do afgeholpen die Firefox gebruikt, dus ik hoopte dat jullie

mij ook konden helpen, hoewel ik IE8 heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder manueel volgende vetgedrukte mappen:

c:\programdata\UAB

c:\programdata\Driver Mender

Typ in de zoekbalk naast Start de opdracht Regedit. Dan ga je naar het register van de PC. Speur daar via "zoeken" naar snap.do. Alle sleutels die je kan vinden met deze vermelding, mag je verwijderen.

Als dit achter de rug is, mag je een nieuw logje met Combofix plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.