Ga naar inhoud

Kopen van Game pc


Sq1ZzY

Aanbevolen berichten

Hoi ,

Ik ben opzoek naar een computer meer bepaald een ''game'' computer maar het probleem is ik weet niet echt veel van computers.

Ik heb een budget van rond de 800-1000 euro

zou iemand soms kunnen helpen met het samenstellen van een computer ?

De items die ik echt nodig heb:

- Monitor (goedkoop, minimaal 20'')

- grafische kaart die toch wel enekele jaren mee kan

- toetsen bord ( muis heb ik al )

Alvast bedankt ,

Sq1ZzY

Link naar reactie
Delen op andere sites

=1&product[258125]=1&product[245830]=1&product[229128]=1&product[218606]=1&product[225309]=1&product[226356]=1&product[224663]=1&product[245679]=1"]Hier staat de samenstelling.

Als processor een Intel Core i5 750, dit is een processor met 4 kernen, en is geschikt voor allerlei applicaties, inclusief gamen.

De processor wordt geprikt op een Asus P7P55D E, dit is een simpel bord maar beschikt over verschillende functies als USB 3, en Sata600.

Als grafische kaart een HD5770, dit is de Club 3D HD5770, met aangepaste koeling, die trouwens veel stiller is en iets beter koelt.

Kingston HyperX 4GB, moet alles kunnen onthouden.

De Optiarc AD7240S, die uitstekend presteert, is de optische drive.

Om de processor koel te houden is er betere koeling vereist, daarom dat de Scythe Mugen 2 Rev. B erbij zit.

Behuizing is persoolijke keuze, ik heb gekozen voor de CM 690 II Advanced, omdat dit een deftige kast is met plaats voor maar liefst 10 ventilatoren.

Voor opslag kan je rekenen op de Samsung Spinpoint F3 1TB, momenteel één van de betere schijven op de markt.

Al dit wordt gevoed door een Nexus RX-6300 voeding.

Als beeldscherm een modelletje van Iiyama, uit de Prolite reeks.

22 inch, Full HD, ...

SubTotaal : € 969 + €37 Verzending naar België

5 euro korting : Iiyama Special Deals

37 euro korting : Gratis verzendingskosten

Totaal : €964

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust. ;-)

EDIT : Als toetsenbord kan je dit nemen.

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ook wel beseffen dat deze PC in zijn onderdelen geleverd zal worden. Je moet die dus zelf nog in elkaar steken en windows installeren.

Als je wilt dat azerty alles in elkaar steekt zonder windows instalatie dan moet je nog een €59,00 bijtellen.

Met voeding krijg je dan dit, met assemblage bij dit.

Mogelijke besparingen die je kan doen zijn:

1) Kingston ValueRam PC3-10666 1333MHz ipv Kingston HyperX PC3-12800--> besparing van €14,322)Coolermaster M620 voeding ipv de Nexus RX-6300 --> besparing van €11,36

3) De vorige versie van de CM 690 pakken ipv de CM 690 II advanced--> besparing van €19,97

Totaal een besparing van €45,65 waardoor je, met assemblage, dit bekomt.

Dan kom je zonder verzendingskosten onder de 1000 euro uit.

Reden besparingen:

1) 1333 MHz Ram is voldoende als je niet gaat overclocken. Ga je dat wel doen kun je beter de 1600MHz variant behouden.

2) Nexus is net iets beter in rendement maar de M620 komt in de buurt en is semi-modulair (24-pin moederbord voeding en 4- en 8-pin CPU voeding hangen er aan vast).

3) De CM 690 heeft plek voor 7 fans en heeft ook een zeer goede kast om een systeem in te bouwen. CM 690 II advanced is wel op elk vlak een beetje beter omdat die nagel nieuw is (vanaf midden januari op de markt).

aangepast door Duidelijk
Paar besparingen bij gezet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de assemblage van 59 euro erbij neemt, installeert de leverancier (in dit geval, azerty) de computer. Je zal hem zelf niet inelkaar moeten zetten. Ook windows laten installeren behoort tot de mogelijkheden.

Tip : Als je assemblage+windows installatie neemt, dan krijg je er gratis Norton Antivirus 2010 bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.