Ga naar inhoud

Nieuw GPU


Goos092

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik heb mij deze week Battlefield 3 aangeschaft. Hoe blij ik ook ben dat mijn 3 jaar oude computer dit nog kan draaien, mijn Nvidia 8800 GTX begint toch al te zweten. Ik kan het spel net op 'low' spelen, wat toch jammer is aangezien ik heel wat potentieel laat varen.

Nu zoek ik dus een nieuwe GPU voor een schappelijke prijs, waarmee ik dit spel toch op 'high' zou kunnen draaien. Ultra is niet nodig, aangezien dit wel een extreem zwaar spel is.

Ik heb eens opgezocht, en zag op de site van Nvidia de GeForce GTX 560 Ti staan. Deze kost ongeveer 200 euro, dat toch mijn maximumbudget is.

Iemand enig idee of dit een degelijke kaart is, of iemand een ander voorstel?

Groetjes

Jens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nvidia 8800 GTX is al vrij oud want mijn zoon heeft het ook.

Nvidia de GeForce GTX 560 Ti is een heel goede videokaart.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De GTX 470 is een ouder type en volgens mij niet meer verkrijgbaar helaas.(heb deze zelf en uitermate tevreden over trouwens)

Nu het verschil is niet zo groot dus ik zou zeker voor het nieuwere type gaan als ik u was.;-)

Wat die site betreft.

Hier het linkje naar de kaarten die bij hen beschikbaar zijn.:top:

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok bedankt, maar ze hebben wel enkel de gewone 560 GTX, niet de Ti, maakt dat een groot verschil?

En ook, als ik enkel de GPU update, zal de pc dan veel vlotter games draaien, of moet er verder nog iets geupdatet worden? Zoals geluidskaart, voeding, en wat is het allemaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.