Ga naar inhoud

windows audio service


berengezellig

Aanbevolen berichten

ja Thedrakness maar die topic werdt geplaatste onder malware&virussen en ik weet zeker dat dit geen virus is of een malware dus ik heb die andere als oppgelost gezet ook omdat een mod zij van gebruik het RSIT systeem en dat logje en het programma had ik al gebruikt dus ik vond het vrij onlogisch want ik alles stond erin van log tot uitleg en alsnog krijg ik te horen dat ik RSIT moet downloaden en het log bestand moet kopieren en plakken in een reactie terwijl die er al in stond en ik opende deze omdat ik dus vrijwel zeker wist dat ik geen malware of virus heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je postte rechtstreeks een RSIT-logje, maar je postte het foutieve logje: wanneer je met RSIT werkt wordt niet Info.txt log gevraagd, maar wel Log.txt ... dit werd dan ook expliciet vermeld in bericht #2.

Wanneer je in je eerste post van wal steekt met een logje, dan is het wenselijk dat je dat rechtstreeks in het subforum post waarnaar jouw log werd verplaatst, zie ook hier.

Deze dubbelpost (zie forumregels) gaat dan ook op slot, je vorige topic waar je RSIT log wordt verwacht is heropend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.