Ga naar inhoud

Cursor doet raar?


poonkje112

Aanbevolen berichten

Hallo pch,

Ik heb een rare probleem met mijn OS. Vaak als ik op mijn 1ste beeldscherm iets sleep naar mijn 2e doet de cursor iets raar waardoor hij er raar uit ziet( dit gebeurt soms maar wel vaak op momenten dat ik het niet verwacht ). En als ik een youtube video op fullscreen zet en dan te snel naar mijn 2 beeldscherm gaat gebeurt het weer?

Ik snap er niks meer van....

Ik hoop dat iemand hiervoor een oplossing heeft want ik iriteer me er heel erg aan.

Alvast bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet,

poonkje112.

PS. Er is een afbeelding bijgevoegd om het te laten zien wat ik bedoel.

post-28323-1417705745,9931_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen oplossing, maar wel een 'benieuwd volger van dit topic': 'k herken het: tot een maand geleden had ik nog XP en diè had het ook geregeld. Nu heb ik ook 8.1 en vorige week had die het dus ook - vraag me niet wanneer of waardoor want dat weet ik niet meer.

Hoe dan ook: via Configuratiescherm cursor kon ik er niks aan veranderen, het enigste dat ik kon was rebooten en dan was het terug in orde.

Maar idd vervelend want je moet dan gaan 'mikken' op hetgeen je wil aanklikken en da's niet heel simpel.

Mogelijk blijft het bij mij weg maar 'k ben toch benieuwd naar oorzaak en of oplossing !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen oplossing, maar wel een 'benieuwd volger van dit topic': 'k herken het: tot een maand geleden had ik nog XP en diè had het ook geregeld. Nu heb ik ook 8.1 en vorige week had die het dus ook - vraag me niet wanneer of waardoor want dat weet ik niet meer.

Hoe dan ook: via Configuratiescherm cursor kon ik er niks aan veranderen, het enigste dat ik kon was rebooten en dan was het terug in orde.

Maar idd vervelend want je moet dan gaan 'mikken' op hetgeen je wil aanklikken en da's niet heel simpel.

Mogelijk blijft het bij mij weg maar 'k ben toch benieuwd naar oorzaak en of oplossing !

Gelukkig ben ik niet de enige op de forum met dit probleem...

En inderdaad bij mij werkt ook niks behalve rebooten haalt het weg tijdelijk.....

Maar wel het rare is als ik een video opneem op mijn computer en ik kijk de video terug lijkt de cursor in tact maar op het beeldscherm ziet het er toch heel anders uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.