Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

Hoe installeer ik windows 7 op mijn laptop

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp

#1 verschuur

verschuur

Lid

• Lid
  • PipPip
  • 12 berichten

Geplaatst 02 maart 2011 - 10:43

hallo ik heb een vraag we hebben windows vista en nu heb ik windows 7 proefversie in engels maar we willen volledige nederlandse versie van windows 7 installeren is het beter als we de hardeschrijf leeg maken en dan windows 7 installeert? want anders komt de hardeschrijf vol te staan of zie ik dit verkeert? kunnen jullie mijn een beschrijving geven over hoe we dit kunnen doen ?

gr christina

#2 Asus

Asus

Super Moderator

• Super Moderator
  • 17660 berichten

Geplaatst 02 maart 2011 - 10:46

Hallo,

op dit forum staat een complete handleiding voor de installatie van Windows 7 : (http://www.pc-helpfo...dows-7-a-30520/ ).

Grtjs.
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

#3 verschuur

verschuur

Lid

• Lid
  • PipPip
  • 12 berichten

Geplaatst 02 maart 2011 - 10:51

moet ik dan mijn laptop eerst leeg maken of eerst installeren wondows 7 en leeg maken ?

#4 Jürgen

Jürgen

Ervaren Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 3771 berichten

Geplaatst 02 maart 2011 - 10:57

Als je je vista installatie niet wil behouden dan moet je eerst de harde schijf leegmaken.
Deze mogelijkheid om je harde schijf te formateren (leegmaken) krijg je tijdens de installatieprocedure. Dit wordt ook uitgelegd in de handleiding.

#5 verschuur

verschuur

Lid

• Lid
  • PipPip
  • 12 berichten

Geplaatst 02 maart 2011 - 10:58

oke we gaan proberen alvast vriendelijk bedank voor uw hulp

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!