Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

[OPGELOST] Website Users.telenet.be

bestanden browser internet netwerk online openen opgelost probleem telenet website

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
4 reacties op dit onderwerp

#1 Karim

Karim

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 94 berichten

Geplaatst 11 augustus 2008 - 17:21

Hallo,

Ik wil een website openen bij users.telenet.be . Ik heb al een website bij one.com maar ik wil nu ook 1tje bij users.telenet.be . Hoe moet ik dat openen en hoe moet ik mijn bestanden uploaden (via filezilla of online?)

Karim

#2 dj_ke

dj_ke

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 1005 berichten

Geplaatst 11 augustus 2008 - 17:33

Het uploaden kan via verschillende manieren gebeuren, laat maar weten welke je wil gebruiken.

Om webruimte te maken bij telenet moet je inloggen bij Telenet. Dan ga je naar Website aanmaken (in het menu links). Dan kies je een gebruiker (meestal staat er maar een). De rest moet je zelf even volgen op het scherm bij telenet.

Je kan je webruimte bekijken op "http://users.telenet.be/[en dan jouw naam die je hebt ingevult]"

Als je nog vragen hebt, vraag maar!!
Sam
Heb ik u goed geholpen?? Vergeet dan de bedank-knop niet!!

#3 Guest_Masters_*

Guest_Masters_*
  • Gasten

Geplaatst 11 augustus 2008 - 21:37

als je internet explorer gebruikt kan je trouwens rechtstreeks bestanden naar je webruimte slepen en plakken al was het een windows map.

Vul in de bovenste balk

ftp://users.telenet.be/jeadres in, en je krijgt een popup waar je je telenet logingegevens moet in ingeven. Deze ingeven, en naargelang de beveiligingsinstellingen moet je nog eens bij opties kiezen voor ftp site openen in windows verkenner (of iets in die trant, weet het niet perfect vanbuiten)

#4 dj_ke

dj_ke

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 1005 berichten

Geplaatst 11 augustus 2008 - 21:46

als je internet explorer gebruikt kan je trouwens rechtstreeks bestanden naar je webruimte slepen en plakken al was het een windows map.

Vul in de bovenste balk

ftp://users.telenet.be/jeadres in, en je krijgt een popup waar je je telenet logingegevens moet in ingeven. Deze ingeven, en naargelang de beveiligingsinstellingen moet je nog eens bij opties kiezen voor ftp site openen in windows verkenner (of iets in die trant, weet het niet perfect vanbuiten)

Voor FTP niet gewoon ftp://users.telenet.be dan inloggen met je t of u nummer en wachtwoord van je telenet en dat lukt wel
Sam
Heb ik u goed geholpen?? Vergeet dan de bedank-knop niet!!

#5 Guest_Masters_*

Guest_Masters_*
  • Gasten

Geplaatst 12 augustus 2008 - 11:03

lukt alletwee inderdaad

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: bestanden, browser, internet, netwerk, online, openen, opgelost, probleem, telenet, website

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!