Ga naar inhoud

plug-in probleem


martine10

Aanbevolen berichten

Ik heb overal een plug-in probleem. Als ik spelletjes wil spelen op fb, op internet... Als ik foto's wil bekijken op internet, eigenlijk overal, duikt er na een tijdje plug-in op waar dan staat, doorgaan of plug-in stoppen. Heb dit probleem op internet al opgezocht, maar nergens vind ik iets degelijks dat helpt. Ik heb het overal, dus gewoon op google, mozilla firefox, google chrome ... Heb dan ook al de flashplayer opnieuwe geïnstalleerd, misschien al 20 keer, maar niks helpt. Wat kan ik hier tegen doen? Kan ik ergens iets instellen zodat ik dat plug-in probleem niet meer heb? Ik word er gewoon gek van. Bedankt voor jullie hulp. :banghead:

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen er komt gewoon altijd op plug-in probleem doorgaan of stoppen. Meer komt er niet op. En het is overal, in elk spel waar ook, gewoon als ik iets bekijk van afbeeldingen. En als ik dan zeg doorgaan dan zegt hij flash-player probleem, u moet je flash-player updaten. En dat heb ik al 20 maal gedaan, maar de fout blijft hetzelfde. Blijkbaar ben ik niet alleen, want tal van vrienden hebben dat ook op hun pc en daar zijn er bij die met windows 7 werken. Om dat ik dacht dat het eerst aan de windows lag. Dan heb ik al uitgetest met mozilla om dat aan te passen in ADD-ONS om te controleren of de plug-ins up to date staan, maar daar lijkt alles in orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.