Ga naar inhoud

anoniem bellen Nokia weg doen.


claudine

Aanbevolen berichten

mijn man heeft een nokia C5 en ik een iphone. zijn instellingen staan op identificatie van de bellen weergeven : ja. (heb ik er jaren voorheen in gestoken) Telkens hij mij belt komt er toch anoniem op (heb ik waarschijnlijk ook jaren geleden gedaan).

Dus volgens instellingen nokia correct. na navraag bij proximus welke beweren dat het in de handleiding van de nokia moet zitten.

Ik wil nochtans die anoniem eruit krijgen want ik heb een tune aangekocht bij iTunes welke niet wil werken omdat hij binnenkomt als anoniem.

kan iemand mij helpen - dank vooraf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bellen zonder nummerweergave kan op verschillende manieren:

 

- ofwel stel je de nummerweergave in het toestel in.

 

- ofwel is jouw nummer opgeslagen (in het toestelgeheugen of op de SIM-kaart) met voor het nummer de code #31#.

 

- ofwel is de nummerweergave geblokkeerd door de provider.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via deze link kan je de handleiding van de Nokia C5-00 bekijken ... op pagina 37/108 vind je meer info over het bewerken van een contact: je dient te navigeren (via "huisje") naar Contacten.

 

Een contact bewerken doe je als volgt: selecteer een contact en Opties > Details bekijken > Opties > Bewerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze handleiding heb ik reeds bekeken. Maar de uitleg welke je geeft is voor een bepaald nr te bewerken. De bedoeling is, mijn man is nl arts maar nu in pensioen. vroeger mochten de patienten zijn nr niet kunnen lezen maar nu wel. het is dus om voor iedereen  zichtbaar te maken.  uw 1ste punt heb ik reeds nagezien en staat correct aan: identificatie zichtbaar: ja.

dus ik heb begrepen dat uw bovenstaande uitleg bedoeld is voor 1 bepaald nr te bewerken. toch bedankt voor de vlugge respons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer de opgeslagen nummers niet worden vooraf gegaan door de code #31#, dan komen we bij de laatste mogelijkheid uit het lijstje: CLIR (Calling Line Identification Restriction) is ingeschakeld en dient dus uitgeschakeld te worden.

 

Er zijn twee mogelijkheden om CLIR uit te schakelen:

 

- je logt in op My Proximus en schakelt het zelf uit, je zal hiervoor zelf je weg in de verschillende menu's moeten zoeken.

 

- makkelijkste: je neemt contact op met een medewerker van de klantendienst en je vraagt haar/hem om deze instelling te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.