Ga naar inhoud

Youtube werkt niet als er geen geluidsapparaat is aangesloten


Dit

Aanbevolen berichten

Misschien een stomme vraag, maar altijd als ik youtube start zonder geluidsapparaat, krijg ik deze melding:40f0fba7.png

Ook schakelt de resolutie dan naar HD. Waarom gebeurt dit? Waarom kan ik niet geluidloos naar youtube kijken? Ik snap niet dat je dat zou willen, maar soms heb ik geen koptelefoon in de buurt en wil ik gewoon snel iets bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stomme vragen bestaan niet :-)

Je kunt toch gewoon,links onder op de luidspreker icoontje klikken ,daar geluid uitschakelen.

 

mvg

Maar als ik mijn geluidsapparat er uithaal is ie toch gewoon uitgeschakeld? Als ik dat doe komt deze melding.

als flash player niet is geinstaleert word er een foutmelding weergegeven instaleren en computer ff opnieuw opstarten laatste week zijn er veel van zo,n klachten over youtube zo heeft een vriend van me precies hetzelfde als jij nu hebt ,, 

Youtube doet het wel voor mij. Alleen als er geen geluidsapparaat is aangesloten komt deze melding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan laat je stekker van je geluid erin zitten als noodoplossing en zet je geluid onder in beeld uit ,, op youtube of bij je volume

Maar daarmee los je niet mijn probleem op... misschien valt mijn probleem niet op te lossen. Misschien werkt youtube alleen maar als er een geluidsapparaat aangesloten is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je een avond zonder verwarming in je living wil zitten, zet je dan op die bewuste avond de kamerthermostaat op nul of kieper je dan je verwarmingsketel op de stoep om hem later weer opnieuw te monteren ? ...

 

Ik vraag me dan ook af of jouw "probleem" ook daadwerkelijk een probleem hoeft te zijn ? ... er zijn reeds diverse logische mogelijkheden aangereikt om YouTube zonder geluid te bekijken.

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je een avond zonder verwarming in je living wil zitten, zet je dan op die bewuste avond de kamerthermostaat op nul of kieper je dan je verwarmingsketel op de stoep om hem later weer opnieuw te monteren ? ...

 

Ik vraag me dan ook af of jouw "probleem" ook daadwerkelijk een probleem hoeft te zijn ? ... er zijn reeds diverse logische mogelijkheden aangereikt om YouTube zonder geluid te bekijken.

Het is niet echt een probleem, maar soms, als ik geen koptelefoon bij de hand heb, wil ik heel snel iets opzoeken op youtube, maar dat lukt dan niet omdat elk filmpje dan die foutmelding krijgt :/ Ik heb nergens een antwoord op dit probleem kunnen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je eerste bericht(screenshot) is te lezen dat er een probleem is. Je internetverbinding is hier het probleem. Te traag.

Dit heeft niks te maken met een koptelefoon of eventuele luidsprekers verbonden met de comp.

Youtube werkt ook zonder aangesloten geluidsapparaten.

aangepast door ledar
Link naar reactie
Delen op andere sites

In je eerste bericht(screenshot) is te lezen dat er een probleem is. Je internetverbinding is hier het probleem. Te traag.

Dit heeft niks te maken met een koptelefoon of eventuele luidsprekers verbonden met de comp.

Youtube werkt ook zonder aangesloten geluidsapparaten.

Waarom gebeurt dit dan alleen als ik mijn koptelefoon ontkoppel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.