Ga naar inhoud

usb kan niet meer geformateerd worden


janmuuter

Aanbevolen berichten

Er zijn allerlei tooltjes waarmee je wat kunt doen. Mijn ervaring is het echter dat defect toch meestal defect blijkt.
Als je er dus in slaagt de stick te reanimeren, zet er dan geen vitale data op die je niet kwijt mag raken.
Dit vind ik wel een goed analyse tooltje: ChkFlsh.exe

Met Restore.exe kun je een low level format uitvoeren. (als je het nog kunt vinden. Het is ook een beetje een dubieus tooltje omdat je neit direct ziet wat hij nu gaat formateren)

HPUSBDisk.exe is ook een bekende. Van HP, dus meer vertrouwd.
Let wel op van welke site je zoiets download, want als je eerst een downloader moet installeren, krijg je er geheid ook een hoop rommel bij.
Zelf maak ik eventueel eerst een verse image aan, download e.e.a. en zet dan mijn image terug. Met systeemherstel moet het natuurlijk ook kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst een nieuw herstelpunt aanmaken. Dan pas downloaden. Die downloaders doen meestal niets met de te downloaden files, maar installeren allerlei meuk. Als je dus de gewenste files hebt binnengehaald ga je terug naar je vorige herstelpunt om weer van die meuk af te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.