Ga naar inhoud

Externe harde schijf kapot


Aanbevolen berichten

Heb de omega externe harde schijf van mijn vriendin geleend.Zonder problemen data over gezet.Na een week sluit zij hem weer aan op haar eigen systeem, het lampje Brande heel even een paar seconden.....de p.c. ziet de omega niet,ook mijn laptop signaleerde hem niet meer.als je hem aanzet hoor je heel even dat hij op wil starten en daarna blijft hangen,korte perioden achter elkaar. Kan niet zeggen dat ik hem echt heel hard hoor tikken. Je begrijpt alle foto's, muziek en andere zakelijke gegevens staan er op. Help, wat moet en kan ik nog doen om alle gegevens terug te krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de schijf verwijderd via de functie " hardware veilig verwijderen"?

Zorg dat de externe schijf aangesloten is.

Ga via start-> configuratiescherm-> systeembeheer-> computerbeheer naar schijfbeheer.

Maak er een printscreen van en plaats die in een volgend bericht.

Hoe je de printscreen in een volgend bericht kan plaatsen lees je hier. (klik erop)

Weet je niet hoe je de printscreen gemaakt krijgt, geef dan door welke Windows versie je gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.