Ga naar inhoud

toetsenbord problemen


EvaDR

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

ik heb een probleempje. Ik heb sinds een paar dagen Windows 7 op mijn laptop geïnstalleerd (vroeger was het Vista). Mijn laptop is een Packard Bell EasyNote (welke soort weet ik niet juist)

Op mijn toetsenbord staan er bij die knopjes zoals F1, F2... blauwe tekeningetjes,

en die hadden verschillende functies zoals bv. volume regelen, helderheid van mijn scherm regelen,...

Om die functies te doen werken moest ik eerst Fn indrukken.

Sinds ik Windows 7 heb, werken deze functies niet meer... Dat ik echt jammer, want ik vind op mijn laptop niet hoe ik anders de helderheid van mijn scherm kan veranderen...

Is er een manier waarop ik deze terug kan laten werken?

Alvast bedankt :)

Eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds ik Windows 7 heb, werken deze functies niet meer... Dat ik echt jammer, want ik vind op mijn laptop niet hoe ik anders de helderheid van mijn scherm kan veranderen...

In afwachting van je antwoord op de vraag van Dasle en een (mogelijk) definitieve oplossing kan je de helderheid van het scherm ook op volgende manier regelen : plaats je cursor onderaan rechts op het batterijsymbool (taakbalk) en klik er met rechts op...kies nu voor Windows Mobiliteitscentrum.

Er opent zich een nieuw kleiner scherm waarin je de helderheid kan bijstellen.

post-20447-1417704569,2213_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn type is MX52 (heb ik ergens bij eigenschappen gevonden want het stond niet op mijn laptop zelf)

Amai en echt merci! Zo lukt het idd ook :) Dankjewel!

---------- Post toegevoegd om 22:07 ---------- Vorige post was om 21:55 ----------

Ik heb al eens gezocht op de site van packard bell, maar er zijn enkel drivers voor windows vista, zou het kunnen dat die oude drivers gewoon niet compatibel zijn met windows 7?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou de Vista drivers wel eens kunnen proberen in compatibiliteitsmodus, een kans dat het dan wel werkt.

Rechtsklik op de installer van je driver en kies Eigenschappen en ga naar het tabblad Compatibiliteit

post-24526-1417704570,0766_thumb.png

Zet een vinkje bij Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor en selecteer met het pijltje Windows Vista

Klik op Toepassen en bevestig met OK

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.