Ga naar inhoud

e-mail bijlage en verzenden lukt niet.


agie

Aanbevolen berichten

:welkom:

Op dit moment kan ik niet met Mozzila firefox bij mijn berichten bijlage's toevoegen en heb problemen met het verzenden. zéér lastig allemaal!

Ik krijg een onderstaand bericht- als ik iets wil toevoegen.

Met internet exployer lukt dit allemaal weer wel en is er geen probleem.

Hulp weer gewenst!

post-25089-1417705455,2684_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou kunnen maar....op 5 juni heb ik dit al een keer gedaan omdat ik telkens problemen met het laden van de pagina's ondervind met Mozilla firefox.

Het lijkt wel of het probleem zich iedere keer herhaald.

Misschien toch maar weer proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste van jouw recente topics gaan over problemen met Firefox.

De problemen blijven tot in den treuren terugkomen: tijd dus voor een herinstallatie van Firefox. Je dient dan eerst je bladwijzers te exporteren, Firefox te verwijderen (met inbegrip van de persoonlijke instellingen (!), zie deze link) en nadien kan je Firefox (via IE) downloaden en herinstalleren.

Wees nadien vooral alert bij de installatie van add-ons en toolbars.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb frefox verwijderd-met persoonlijke instellingen en opnieuw geïnstalleerd en wacht nu verder af of het probleem zich weer herhaald.

Ik laat deze discussie dus nog even open en zie verder en laat het weten of het probleem is opgelost!

aangepast door agie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.