Ga naar inhoud

Profiel aanmaken


reddevel

Aanbevolen berichten

Ik had graag een profiel aangemaakt voor Outlook 2007, dat kan je normaal doen door in het configuratiescherm-> gebruikersaccounts te klikken op E-mail maar dat kan ik bij mij niet terugvinden nogthans gebruik ik Outlook toch al een tijdje. Iemand die mij kan vertellen hoe ik dit dan wel voor elkaar krijg.

aangepast door reddevel
verkeerd geformuleerd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan deze link je verder helpen?

Deze geeft mogelijkheden om andere profielen in te stellen daarvoor moet je wel een ander profiel kunnen maken en dat is nu juist mijn probleem hier ik kan geen ander profiel aanmaken zoals het overal beschreven staat. Daarom de vraag of er nog een andere manier is om een profiel aan te maken.

aangepast door reddevel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je een nieuw profiel aanmaakt lees je in deze link.

Beste clarkie ik ben heel blij met de reacties maar mag ik vragen of je eerst de uitleg te lezen die ik heb gegeven bij de opening van dit topic want daar staat wel degelijk in dat het hier niet langs de gebruikelijk weg kan gedaan worden daar ik het pictogram E-mail niet terug vind hier op de plaats waar het zich moet bevinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je eerste bericht staat dat je in configuratiescherm direct naar e-mail zoekt.

In de link staat dat je via configuratiescherm-> gebruikersaccounts naar e-mail moet gaan in Windows vista.

Daarom heb ik de link geplaatst. ;-)

Zelf gebruik ik Windows 7 en kan het niet controleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad clarkie hier moet ik jou gelijk gegeven ik het onvolledig geformuleerd mijn excuses hiervoor maar de aangegeven handleiding wel degelijk vermeld dat bedoeld is voor Vista;

  • Klik in Microsoft Windows op de knop Start en klik vervolgens op Configuratiescherm.
  • Ga op een van de volgende manieren te werk:
    • Microsoft Windows Vista Klik op Gebruikersaccounts en vervolgens op E-mail.

Opmerking In de klassieke weergave dubbelklikt u op E-mail.

  • Het pictogram E-mail wordt alleen weergegeven als u Outlook hebt geïnstalleerd en het programma minstens eenmaal hebt uitgevoerd.

Het dialoogvenster E-mailinstellingen wordt geopend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ clarkie

Ik heb Office 2007 eens geinstalleerd in een Virtuele Vista Home Premium en daar komt het E-mail icoon wel tot stand.

Sorry dat ik even niet meer kan volgen, welke Windows gebruik je waar je het e-mail icoon zoekt?

Je hebt toch opgegeven Windows vista profiel maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn besturingssysteem is Windows Vista Home Premium 64 bit, hier kan ik via de voorgeschreven weg "configuratiescherm-> gebruikersaccounts te klikken op E-mail" geen profiel aanmaken. Maar ik heb het geprobeerd in een virtuele omgeven met een Vista Home Premium en hier kreeg ik het E-mail icoon wel te zien. Nu is mijn vraag of ik op een andere manier ook een profiel kan aanmaken voor Outlook 2007.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.