Ga naar inhoud

[OPGELOST] Een ISO branden in Windows


ampoel

Aanbevolen berichten

Wat ik eigenlijk zou willen doen maar niet werkt is dit: =====> Pardus: Een introductie tot Linux

Ik kan een cd branden met nero versie 5.5.10.53 maar ik vind niet wat ze hier willen zeggen: ====> AllesLinux.com - Een ISO branden in Windows met Nero, EasyCD Creator of WinOnCD Ik neem aan dat ik nero 5x moet nemen en mijn versie is dan ook nog is in het nederlands.

En ik denk dat in mijn bios dat van een cd opstarten is uitgeschakeld

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is eigenlijk hetzelfde dat ik heb gezegd bij de uitleg van hoe je met Nero een image brand, behalve dat je dan bij stap 4 deze instelling moet ingeven:

Type of image: Data Mode 1

Block size: 2048 bytes per sector

File precursor and image trailer: 0 length

No scrambled and no Swapped

Je zal het wel terugvinden, want ik kan het ook niet goed vertalen naar het nederlands.

Op die onderste site van je bericht staat niets van CDBurnerXP maar die kan je ook gebruiken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah je moet op "Disk Image or saved project" klikken. In de ISO van hetgeen dat je download zit al een boot bestand in.

En vanaf versie 5.5 is het een ander uitzicht van Nero Express dat ik zei was van een oudere versie 5.

En wat bedoel je met dat alles goed staat in de BIOS?? Dat die cd eerst boot en dan pas de harde schijf ofzo??

Ik ben niet zeker maar ik denk dat je daar niets in moet veranderen, moest het zijn dat hij niet start moet je toch eens in het BIOS gaan en dan de bootsequence veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die instellingen moet je dan niet meer ingeven, dit gaat automatisch in jouw versie.

Om te kijken of je dit hebt uitgeschakelt druk bij het opstarten van de pc direct op de delete-knop. Afhankelijk van je BIOS verschilt het hoe je kan zien dat hij aan staat. Kan je even zeggen welke BIOS je hebt??

Dit kan o.a.: AMI-BIOS, AWARD-BIOS of PHOENIX-BIOS zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.