Ga naar inhoud

Terug naar vorige map


Lucky

Aanbevolen berichten

Het gebeurt dat men van een bepaalde map vertrekt en trapsgewijze vrij ver afdaalt naar de zoveelste ondermap om er een bepaald werk uit te voeren.

Tot nu toe kwam ik bij het sluiten van die map automatisch in de map net erboven terecht.

Thans is dit echter om een onverklaarbare reden niet meer het geval. Ik kom terug in de allereerste map waarvan ik vertrokken ben. Telkens ik "beneden" nog even iets wil bijwerken, moet ik gans de weg opnieuw afleggen.

Een irritant tijdverlies! Hoe dit euvel herstellen?

Dank bij voorbaat voor het bereidwillig antwoord

Lucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vond ik op Google:

> The "Tools|Folder Options|View|Remember Each Folder's Settings" doesn't

> work. Whenever I change the "View" on a folder it reverts back to the

> previous setting when I close the folder. Does anyone have any

Dus ga in de verkenner naar Extra/Opties/Beeld/"Onthoud elke folder instellingen" of zoiets.

Als dat niet lukt, kan je het reg bestand downloaden: Increase Folder View Size Limit to

en dubbelklikken op het reg bestand.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gegroet Kurtt en clarkie!

Ondertussen de oplossing toch zelf gevonden: alle tussenliggende mappen kan men op het Bureaublad inkijken en bewerken via menu Extra - Mapopties - Door mappen bladeren - Elke map in eigen venster openen.

Niettemin van harte dank voor jullie spontane hulp

Lucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.