Ga naar inhoud

ALLE afspraken zichtbaar maken...


Ropie58

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

In Office 2007, kon ik in Outlook Kalender via de menu-optie "Beeld --> Huidige weergave --> Alle afspraken" ook daadwerkelijk alle afspraken onder elkaar zichtbaar krijgen vanaf de allereerste datum - in mijn geval: 01-01-2010, t/m de dag van vandaag. Al deze afspraken kon ik dan vervolgens ordenen op alles wat ik wilde: "onderwerp, locatie, begin, einde, type terugkeerpatroon, categorieen etc." Een erg handig overzicht dus...

Jullie voelen mijn vraag waarschijnlijk al op je klompen aankomen: als beginnend Office 2010-gebruiker, krijg ik dit in deze Outlook-versie maar niet voor elkaar. Ik doel dan op het "afsprakenoverzicht" dat ik maar niet te zien krijg. Op een gegeven moment kom ik dan wel in zo'n zelfde scherm, vraag mij niet meer hoe, maar mijn afspraken krijg ik maar niet in beeld - laat staan ALLE afspraken. Ook in Office 2010 zou ik graag alle afspraken weer zichtbaar onder elkaar krijgen.

Ehhh... Help??

Als dit overzicht ook in Office 2010 is voor te schotelen en jullie weten wellicht ook hoe, dan hoor ik heel erg graag van jullie.

B.v.d.

Groeten,

Rob icon_e_wink.gif

Ropie58 Nieuweling Berichten: 1 Geregistreerd: ma 28 maart 2011, 10:43

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik office 2007 en daar vond ik die functie "afspraken " niet terug in huidige weergave.

Die moest ik gaan zoeken en instellen via extra--> aanpassen--> opdrachten--> beeld.

Daar kun je opdrachten toevoegen aan menu beeld.

post-23245-1417704368,4332_thumb.png

Jij gebruikt office 2010, dus hoe het daar juist gaat kan ik je niet zeggen.

Maar vermoed dat het noemt : het lint aanpassen.

zie volgende links hoe je allerlei aanpassingen kan doen.

Het Lint aanpassen in Office 2010 - Computer!Totaal

Het lint aanpassen - Outlook - Microsoft Office

De werkbalk Snelle toegang aanpassen - Outlook - Microsoft Office

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik office 2007 en daar vond ik die functie "afspraken " niet terug in huidige weergave.

Die moest ik gaan zoeken en instellen via extra--> aanpassen--> opdrachten--> beeld.

Daar kun je opdrachten toevoegen aan menu beeld.

[ATTACH=CONFIG]10057[/ATTACH]

Jij gebruikt office 2010, dus hoe het daar juist gaat kan ik je niet zeggen.

Maar vermoed dat het noemt : het lint aanpassen.

zie volgende links hoe je allerlei aanpassingen kan doen.

Het Lint aanpassen in Office 2010 - Computer!Totaal

Het lint aanpassen - Outlook - Microsoft Office

De werkbalk Snelle toegang aanpassen - Outlook - Microsoft Office

Dank voor je reactie. Ik ben er inmiddels zelf achter gekomen hoe het werkt:

In "Agenda" ga je via het tabblad "Start" en vervolgens het tabblad "Beeld", naar het icoon "Weergave wijzigen" (dit is het eerste icoon in de linker bovenhoek). Daarop klikkend krijg je een klein submenu waarbij je vervolgens kiest voor "lijst" en voilà, daar is-ie dan...

Dus het probleem is inmiddels opgelost...

Groeten,

Rob xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.