Ga naar inhoud

Macrium Reflect - Gratis volledige backup maken van je computer


Kurtt

Aanbevolen berichten

Hallo,

in het vorig bericht werd verkeerde link doorgegeven, de link is die naar een 30-dagen trial voor de betalende versie en niet de gratis versie dus !

Ik werk al een paar jaren met dit prachtige programma, dat al een paar keer een uiterst doeltreffende noodrem gebleken is.

Hier is de juiste link naar de free versie : ( Macrium Reflect FREE Edition - Information and download ).

Je kan ook zelf een bootable CD branden met dit programma.

Indien je pc niet beschikt over een CD/DVD-station, kan je ook op een andere pc een bootable USB stick maken, handig voor bijvoorbeeld een netbook !

Hoe je dat doet vind je hier : ( Macrium Reflect - Blogs and News ).

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Asus: Hartelijk dank voor de tip! Ik heb de link onmiddellijk aangepast.

Weet je misschien ook nog waar je een bootable cd kunt maken die in windows werkt? Ik bedoel dus een bootable cd voor Macrium om een image gemaakt met Macrium terug te zetten?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maken van de bootable CD gebeurt in het programma zelf.

Bij het eerste gebruik zal er ook meteen je aandacht op gevestigd worden dat dit nog niet uitgevoerd werd en dat je dat best meteen doet, uitstellen en nadien uitvoeren is ook mogelijk.

Je klikt op het CD-icoontje onder "other tasks" en krijg je het scherm zoals op de afbeelding in bijlage.

Je kan dan kiezen tss Linux en BartPE.

Persoonlijk maak ik de bootable CD altijd in Linux.

Tot op heden werkt dat perfect, zowel in Vista als in Windows 7.

Veel plezier !

---------- Post toegevoegd om 20:30 ---------- Vorige post was om 20:20 ----------

Ik heb een schermafbeelding gemaakt, maar het lukt niet om deze in te voegen...er wordt hier dan om een url gevraagd...:hmpf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.