Ga naar inhoud

Pc upgraden


tim521

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb een medion pc (2a3 jaar oud) en ik wil nieuwe spellen kunnen spelen erop zoals mw3,battlefield 3 enz...

Dit zijn mijn specs: http://speccy.piriform.com/results/8cjmGXNomdiztnbMeqi8ONg

Momenteel zit er een graphics card in van 2 gb (ATI Radeon HD 4300/4500 series).

Nu kan ik wel mw2 enzo erop spelen op normal graphics (niet op high).

Maar ik wil games kunnen spelen zoals battlefield 3 op normal of als het gaat high.

Ik kan zelf een pc upgraden,

Nu mijn vraag was is alleen de graphics card upgraden genoeg ofniet?

Zoja welke zou ik dan kopen,

Zonee wat nog? en voor beide dingen is mijn budget 300-350 euro incl. btw

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik denk dat je zoiezo zal moeten uitkijken voor een andere voeding. Voedingen die Dell en Medion en dergelijke gebruiken hebben geen connectoren op overschot en een andere grafische kaart zal er 2 nodig hebben.

Ik stel voor een andere voeding en een grafische kaart voor de rest zou ik niet zoveel aan veranderen.

MSI 560GTX Ti Twin Frozr

XFX PRO550W

Uitstekend kaartje en zeer goede voeding, 275€ totaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb pas een nieuwe voeding sinds dinsdag want toen heb ik deze pc laten maken (voeding was kapot), maar 1024 mb is dat genoeg voor spellen zoals mw3 en battlefield 3 enz? en dan nog iets op Canyourunit ofzoiets voor die gamest e checken ofdat je die kunt runnen , daar zegt die dat mijn cpu te laag is? zou cpu upgraden er dan miss ooknietbijmoeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb pas een nieuwe voeding sinds dinsdag want toen heb ik deze pc laten maken (voeding was kapot), maar 1024 mb is dat genoeg voor spellen zoals mw3 en battlefield 3 enz? en dan nog iets op Canyourunit ofzoiets voor die gamest e checken ofdat je die kunt runnen , daar zegt die dat mijn cpu te laag is? zou cpu upgraden er dan miss ooknietbijmoeten?

Welke voeding is dat?

1024MB videogeheugen is meer dan genoeg op dit moment, 2048MB zou beter zijn voor de toekomst maar ook een stuk duurder.

Je CPU is inderdaad wel aan vernieuwing toe maar dan heb je ook een nieuw moederbord nodig en nieuw ramgeheugen. En dat is toch een kost van +-300€ op zijn minst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voeding moet zeker geupgrade worden

videokaart ook.

Als je ook je cpu wilt upgraden wat wel aan te raden is moet je ook je moederbord en geheugen upgraden.

en als je dan toch bezig bent, waarom geen nieuwe case om alles proper in te installeren.

En wat heb je dan nog over van je origineel systeem? Harde schijven en cd drives.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.