Ga naar inhoud

Pc upgraden


tim521

Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nu over die samenstelling die jij zei gaf iemand op een ander forum deze commentaar:

Die videokaart heeft een foute benaming, dat is een 560 en geen 560-ti. Die moet je dus niet nemen(stel alternate ook even op de hoogte als je toch bezig bent smiley-wink.png ).

Als videokaart zou ik dan de 6950 dual fan van sapphire nemen. Als je daar het geld niet voor hebt een 6870.

Wil je er overigens in de toekomst een tweede kaart naast zetten? als je dat niet van plan bent kan je een veel goedkoper moederbord nemen(er zijn sowieso betere keuzes). Voor één kaart de Asrock p67 pro 3 en voor CF/SLI een Asrock z68 extreme 3 gen 3.

Als voeding voor één 6950 zou ik de thermaltake smart m450W nemen. Wil je er later een tweede kaart bij zetten dan zou ik de thermaltake smart m650W nemen.

Ik vind de prijzen overigens wel vrij hoog. Is het niet beter om in Nederland of Duitsland je pc te kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had er niet op gelet, ik zag ASUS GTX 560 ti voor een goed prijsje en ik nam die.

Je kan anders deze kopen. Je koopt inderdaad beter een 560 ti dan een gewone 560, de 560 is ook niet slecht maar voor een redelijk klein prijsverschil heb je een stuk meer performance.

Ik persoonlijk zou altijd een NVIDIA kaart kopen, ze zijn gewoon beter. Bij de meeste games zal er geen verschil zijn tussen een evenwaardige ATI en NVIDIA maar een videokaart is meer dan gamen. Dus ik zou geen 6950 kopen.

Die MSI 560 GTX Ti Twin Frozr II heeft een van de beste stock coolers van vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Sorry voor de o zo late reactie maar na eeuwen aan nog andere mensen te vragen raad bijna iedereen mij dit aan:

  • Mobo: ASRock H61 iCafe ~80€
  • CPU: Intel 2300 ~160€
  • MEM: 2x4GB DDR3 1333 ~40€
  • GRK: HD6870 ~ 150€
  • Case: NZXT Source 210 ~40€
  • Voeding: XFX 450W Core edition V2 ~ 55€
  • HDD: 500GB ~80€
  • DVD-schrijver: ~ 20€

Wat denken jullie hiervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.