Ga naar inhoud

Pc upgraden


tim521

Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dus dat is met zo'n klepjes voor hardeschijven , cd/dvd drives, en voor eventuele ssd? maar dan nog eits de koeler? is die van gwn intel wel goed?

Die koeler is goed genoeg, maar ik heb toch liever iets stiller en beter dan de standaard meegeleverde koeler. Als je niet gaat overclocken kan je gewoon de meegeleverde gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

En welke zou jij dan aanraden als ik wil gaan overclocken (wat ik wss wel van plan ben)

voor 30€ Cooler master hyper 212 plus

voor 70€ Noctua D14

de 2 beste prijs/kwaliteit coolers op dit moment, ik zou voor de Noctua gaan maar veel mensen vinden dat veel geld voor een cooler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar normaal kun je een cooler toch altijd nog achteraf kopen en de basic koeler er dan afhalen en dan de nieuwe? want die noctua is goed maar de prijs tja :) ik denk dat ik eerst de gewone zal gebruiken maar zit er bij die basis koeler van intel zelf al pasta bij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar normaal kun je een cooler toch altijd nog achteraf kopen en de basic koeler er dan afhalen en dan de nieuwe? want die noctua is goed maar de prijs tja :) ik denk dat ik eerst de gewone zal gebruiken maar zit er bij die basis koeler van intel zelf al pasta bij?

ja de pasta is er al op aangebracht, gewoon standaard cooler installeren (makkelijk) en als je geld hebt voor de Noctua vervangen, geen probleem. (Noctua komt ook met pasta)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, Dan gaan we beginnen met geld verdienen hé :D anders zal het aankopen niet lukken :D, trouwens ik heb nog nooit een pc zelf gebouwd? wel al componenten zoals voeding, grafische kaart, enz insteken maar dat was simpel gwn vervangen en kabeltjes in het nieuwe component steken? maar hardware.info heeft een video voor hoe je een sandybridge pc kunt bouwen? is het goed als ik dat volg? en welke tools heb ik allemaal nodig behalve een kruiskop schroevendraaier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, Dan gaan we beginnen met geld verdienen hé :D anders zal het aankopen niet lukken :D, trouwens ik heb nog nooit een pc zelf gebouwd? wel al componenten zoals voeding, grafische kaart, enz insteken maar dat was simpel gwn vervangen en kabeltjes in het nieuwe component steken? maar hardware.info heeft een video voor hoe je een sandybridge pc kunt bouwen? is het goed als ik dat volg? en welke tools heb ik allemaal nodig behalve een kruiskop schroevendraaier?

zipties, heel veel zipties

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.