-
Items
9.752 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door Dasle
-
Weet je het merk nog van de koelpasta die je gebruikt hebt? Je kunt tussen de pinnetjes afhankelijk van de koelpasta die je gebruikt hebt proberen met een klein borsteltje (geen kunststof) de restjes te verwijderen. Eventueel houd je de processor vast met de pinnetjes naar beneden en duw je het borsteltje regelmatig in een alcohol oplossing. Dit is een echt monnikenwerk en doe het vooral heel voorzichtig. De pc waar je deze processor uit hebt, als deze nog werkte en je hebt deze nog te beschikking kan je de processor altijd op dat moederbord proberen.
-
Dat Ruisonderdrukking en Onderdrukken van akoestische echo bij jou niet vermeld word zou best kunnen. Heb je al eens een andere programma geprobeerd als MSN? Ik raad wel eens aMSN aan, kijk eens of dit progje je probleem oplost? In grote lijnen doet het het zelfde als MSN maar vaak werkt het beter.
-
Ik heb geen MSN ;-) Stel de Microfoonversterking eens in op maximaal, bevestig met OK. Ga vervolgens terug naar Eigenschappen en ga naar het tabblad Verbeteringen Staan hier Ruisonderdrukking en Onderdrukken van akoestische echo aangevinkt?
-
Ja idd bij apnameapparatuur Als je je standaardapparaat selecteert en dan via Eigenschappen tabblad Niveaus Op hoeveel % heb je dit niveau ingesteld staan? Kun je bij jou ook microfoonversterking instellen?
-
Als je het standaardapparaat kiest en als standaard instelt zie je dan langs het gekozen apparaat als je geluid maakt in die balk groene blokjes. Naarmate je meer geluid maakt zullen dit meer blokjes worden.
-
En de ingeschakelde microfoon kun je niet kiezen in MSN?
-
Rechtsklik nu op het icoontje van het geluid in je taakbalk en kies Opnameapparaten. Wat word er op het tabblad Opnemen vermeld, welke microfoons worden er vermeld?
-
Hoeveel tabbladen voor geluid heb je als je dxdiag uitvoert? Welk apparaat word als standaard apparaat aangeduid?
-
Ga eens via Start naar Uitvoeren en typ in het uitvoervenster dxdiag en druk op enter Kun je in de verschillende tabbladen van Geluid eens kijken wat er bij Opmerkingen word gemeld?
-
Google Earth Streetview blokkeert PC
Dasle reageerde op Jan Mertens's topic in Archief Andere software
Ga eens via Start naar Uitvoeren en typ in het uitvoervenster dxdiag en druk op enter. Kun je een screenshot maken van het tabblad Beeldscherm en deze in je volgende bericht toevoegen? -
Mijn Dell precision t1500 valt uit
Dasle reageerde op arieboomsma's topic in Archief Hardware algemeen
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, kijk maar eens of het verwijderen van het geheugen uit het blauwe slot iets oplevert. We horen het wel ;-) -
Nu heb je 2 latjes van 1GB gemonteerd, verwijder hier eens één latje van zodat je één latje van 1GB nog in je pc hebt zitten. Hoeveel geheugen word er nu vermeld in Windows?
-
Ja idd spijtig dat ze niet de volledige configuratie hebben kunnen testen. Probeer eens een ander scherm zoals Whambam voorstelt. Het geheugen wat je op dit moederbord gebruikt komt dit ook uit die Acer m1600 pc of een andere?
-
Na de herinstallatie heb je toen gelijk een driver van de Nvidia website gedownload en geïnstalleerd? Heb je de driver die Windows standaard gebruikt al geprobeerd gehad?
-
Heb je nog de problemen in MSN messenger?
-
Harde Schijf is plots beginnen spinnen
Dasle reageerde op TomVerplaetse's topic in Archief Hardware algemeen
Welke diagnostische tool heb je gebruikt, van HP? Daar je systeem een half jaar oud is, heb je al contact gehad met de verkoper of HP? -
Google Earth Streetview blokkeert PC
Dasle reageerde op Jan Mertens's topic in Archief Andere software
Heb je tijdens andere bezigheden op je pc wel eens de zelfde problemen, of enkel met Google Earth? Heb je al eens je driver voor je grafische kaart geüpdate? De laatste driver voor je grafische kaart kun je hier downloaden. -
Blijkbaar zijn bestanden verwijderd die nodig zijn om de driver te verwijderen. Probeer eens of je de oude driver kunt verwijderen met Revo Uninstaller een handleiding en downloadlocatie vind je hier. Mocht dit succesvol zijn installeer dan na een herstart de Virtual Sound Driver opnieuw. Of dit het einde is van een reeks problemen ja wie zal het zeggen? Ik moet je wel nageven dat je een volhouder bent ;-)
-
Download en installeer Speccy. Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren. Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen. Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-)
-
Harde Schijf is plots beginnen spinnen
Dasle reageerde op TomVerplaetse's topic in Archief Hardware algemeen
Hoeveel DVD-stations heb je precies in deze pc? Want ik vermoed dat eerder een DVD-station dit veroorzaakt. Heb je toevallig nog een cd of een dvd in een station zitten? -
Veel kans dat de driver samen zit met de webcam software. Donwload deze Webcam Software en kijk eens of deze je probleem oplost?
-
Een driver voor de BISON Webcam kun je via de volgende links downbloaden. BisonWebCam-32bits BisonWebCam- 64bits Afhankelijk van je besturingssysteem kies je de juiste driver en installeer deze eens. Lost dit je probleem op?
-
Harde Schijf is plots beginnen spinnen
Dasle reageerde op TomVerplaetse's topic in Archief Hardware algemeen
Download en installeer Speccy. Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren. Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen. Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-) -
Opstartproblemen; fans draaien maximaal, geen beeld
Dasle reageerde op serge81's topic in Archief Hardware algemeen
Bedankt voor de update, houd ons maar op de hoogte van de verdere ontwikkelingen -
Google Earth Streetview blokkeert PC
Dasle reageerde op Jan Mertens's topic in Archief Andere software
Het verschijnen van blokjes in beeld kan erop wijzen dat je grafische kaart te warm wordt. Heb je jou pc al eens nagekeken op stof? Een prima leidraad voor het stofvrij maken vind je hier.
OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
