Ga naar inhoud

Dasle

Lid
  • Items

    9.752
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door Dasle

  1. Bij mij staat de services op handmatig. Kan geen DTCLog folder vinden in C:\Windows\System32 Krijg hier de zelfde melding en heb ook een antivirusprogramma geïnstalleerd. ---------- Post toegevoegd om 21:07 ---------- Vorige post was om 20:59 ---------- msdtc.exe zorgt ervoor dat meerdere servers goed met elkaar kunnen communiceren en wordt gebruikt door Microsoft Personal Web Server of door Microsoft SQL Server
  2. NTREGOPT is een tooltje om je register compacter te maken. Door het verwijderen van o.a software en dergelijke worden er ook register sleutels verwijderd waardoor er zeg maar lege ruimtes achter blijven. NTREGOPT zorgt dan dat deze lege ruimte verdwijnen en het register compacter (kleiner) wordt. Sumo is een programma dat controleert of de programma's die je gebruikt up-to-date zijn. Je kan dan kijken of er updates of patches zijn voor de software die je geïnstalleerd hebt.
  3. Druk op de Windows + R toets en het uitvoervenster opent typ hier nu services.msc en druk op enter. Zoek in het scherm dat opent naar de volgende services Distributed Transaction Coordinator
  4. msdtc word onder services weergegeven onder de naam Distributed Transaction Coordinator Controleer eens naar de status van deze services
  5. Als ik er zelf één moest kiezen zou het Online Armor of Comodo worden.
  6. Het gebruikelijke installatie pad zal C:\ zijn probeer dit eerst. Ja ik heb hem vandaag geïnstalleerd lees deze info even door voor je eraan begint. Want het gaat niet bij iedereen probleemloos.
  7. Zou er nog even mee wachten, als alles naar behoren werkt kan je dit later nog ;-)
  8. Ik zou het volgende proberen. Verwijder het volume wat je al eerder gedaan hebt. Rechts klik dan op de niet toegewezen ruimte Maak dan een partitie aan en geef een grootte op van ongeveer de helft van de ruimte waarover je beschikt. Geef dit station de schijfletter D. Klik dan op de resterende niet toegewezen ruimte en kijk dan of je een uitgebreide partitie waarin je een logisch station kunt aanmaken kunt selecteren en kies dan voor de schijfletter E. Ik zou het station D opnieuw aanmaken en de bestanden terug kopiëren naar je net aangemaakte D schijf om eventueel problemen met deze bestanden te vermijden. Mocht een programma ze om één of andere reden nodig hebben!! Benieuwd of het je lukt met Sony Vegas
  9. Uit een eerder bericht dat je hier in dit topic poste maak ik op dat op je eerdere schijf D mappen stonden die je gekopieerd zou hebben naar je C schijf. Wat staat in deze mappen? Als je er niets in terug kunt vinden ga dan Via Start/Configuratiescherm en klik daar op mapopties en ga naar het tabblad Weergave. Controleer hier of onder Verborgen bestanden en mappen >> Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven is aangevinkt klik op Toepassen en bevestig met OK Kijk dan eens of de map die je van je D schijf hebt gekopierd naar je C schijf nog leegis voor alle zekerheid. Bij mij geeft de map Windowsimagebackup ook aan dat deze leeg is maar als je deze niet meer hebt kun je misschien geen systeemkopie terugzetten.
  10. Welke partities heb je momenteel? Welke schijfletters?
  11. Bij mijn weten kun je enkel op een uitgebreide partitie een logisch station aanmaken. Een uitgebreide partitie kan een of meer logische stations bevatten. Logische stations werken net als primaire partities. Het enige verschil met een primaire partitie is dat logische stations niet kunnen worden gebruikt om een besturingssysteem te starten. Normaal maakt Windows eerst 3 primaire partities aan, als je dan meer partities maakt wordt dit een uitgebreide partitie waarin je dan logische stations kunt aanmaken. Zal voor de zekerheid het proberen uit te zoeken hoe het nu precies in mekaar zit. Het besturingssysteem waar waar je deze info voor nodig hebt is toch Windows 7??
  12. Heb hier SP1 via Windows update binnengehaald 87.2 MB groot en is probleemloos verlopen. Tot nog toe lijkt alles te werken als voorheen.
  13. Ik vind het een mooie, overzichtelijke en goed leesbare website. Ook ik ben van mening dat het logo niet geheel tot zijn recht komt. Moest het men eigen website zijn zou ik Goedkoop voor iedereen! verwijderen en de naam Cheapthinks.nl een klein beetje vergroten. Maar dat is mijn persoonlijke smaak ;-) Werk de stijl en spellingsfouten weg en je hebt een professioneel uitziende website.
  14. Om wat voor een pc gaat het? Is het een zelf gebouwd systeem of een merk pc? Download en installeer Speccy. Start het programma en er wordt een overzicht gemaakt van je hardware. Als dit klaar is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en bevestig die keuze met " Yes ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo komen we meer te weten ver de hardware in deze pc.
  15. Is het een IDE of SATA aansluiting? Controleer de aansluitingen met je CD/DVD speler eens. Kijk eens of de kabels nog goed op hun plaats zitten, als je de mogelijkheid hebt probeer eens een andere IDE of SATA kabel. Een defect aan de CD/DVD speler kan ook nog de oorzaak zijn.
  16. Hoi el diablo, Kan je wel vanuit Windows een CD/DVD openen? Als je via Deze computer je CD/DVD speler opent als er een cd inzit word dan de inhoud hiervan wel weergegeven?
  17. Hoe controleer je of Windows 7 Service Pack 1 bij jou "klaarstaat" om geinstalleerd te worden? klik op de ronde starknop onderaan links van je scherm typ onderaan in het witte vlak windows update en druk op enter klik links op "updates zoeken". Normaal staat Windows 7 Service Pack 1 er tussen en kan het installeren beginnen. Lees eerst onderstaande tips vooraleer de installatie aan te vatten: 1) Controleer de vrije schijfruimte. Benodigde vrije schijfruimte. Via Windows Update: 32bit: 750 MB 64bit: 1050 MB Download-grootte installatie bestanden. 32bit: 44.3 MB 64bit: 73.7 MB 2) Lees de release notes In het algemeen, bevatten release notes vitale informatie over problemen die kunnen optreden, samen met maatregelen om ze te voorkomen voor of onmiddellijk na het installeren van dit servicepack. Momenteel zijn er geen kritieke problemen gemeld die vereisen dat u corrigerende maatregelen dient te nemen voor of onmiddellijk na de installatie. Release Notes-documenten worden continu bijgewerkt. 3) Gebruik een administrator account. Meld u aan op uw computer met een administrator account, zorg ervoor dat alle andere gebruikers zijn afgemeld op de computer, en sluit alle geopende toepassingen. 4) Malware scan Scan je computer op malware!! 5) Back-up van belangrijke gegevens. Maak een back-up van alle belangrijke data van alle gebruikers. Setup maakt automatisch een systeem herstelpunt vóór de installatie van SP1 begint. Belangrijk voor net/notebook gebruikers. Bij de installatie van SP1 op een net/notebook word er geadviseerd om tijdens de installatie gebruik te maken van netstroom en niet enkel de accu gebruiken. De update was al eerder beschikbaar voor Technet en MSDN-abonnees. Windows 7 en Windows Server 2008 R2 Service Pack 1 Validatie vereist. Krijgt u foutmeldingen bij installatie Windows 7 SP1? UPDATE 25/02/2011 (SP1 Foutmeldingen) UPDATE 15/03/2011 (SP1 foutmeldingen) UPDATE: 18/03/2011 (SP1 Foutmeldingen) UPDATE 18/05/2011 (Foutmelding 0xC0000034) Dank aan Dasle voor de tip! UPDATE 18/05/2011 (Medion heeft SP1 problemen) Dank aan Asus voor de tip!
  18. stegisoft, Zand erover ;-) een misverstand is zo gebeurd en we zijn allemaal mensen. Als je wirelesskeyview.rar bij Nirsoft hebt gedownload kun je gerust op je 2 oren slapen. Produkey van Nirsoft kan bij sommige virusscanners ook wel eens alarm slaan. Maar deze melding zijn false positives. Vaak kan dit veroorzaakt worden door het heuristiek scannen wat door meerdere av software tegenwoordig wordt toegepast. Door het scannen naar mogelijke potentiële bedreigingen of vreemd gedrag van software kan deze ten onrechte als kwaadaardig worden bestempeld. Heb trouwens mail gehad van Avira ---------- Post toegevoegd om 22:57 ---------- Vorige post was om 22:51 ---------- enne bedankt voor de rechtzetting
  19. Mail van Avira ontvangen vandaag.
  20. Dit is toch te gek voor woorden. In het bericht wat ik gepost had stond een link van Token Restore.exe uit deze handleiding. In hetzelfde topic meld je dan dat Token Restore.exe mogelijk een virus bevat. Nu meld je in dit topic dat jou av software het volgende als een virus heeft herkend Waar stond in mijn bericht in godsnaam een link naar wirelesskeyview.rarIk begin me hier wel vragen bij te stellen......
  21. Vaak worden deze tools gezien als ongewenste software en of malware. Een eerste analyse van het bestand Token Restore.exe VirusTotal - Token Restore.exe Token_Restore.exe - Jotti's malware scan Het bestand is momenteel naar Avira GMBH geüpload voor een uitgebreide analyse. Als ik de mail met de uitslag van de analyse krijg breng ik jullie verder op de hoogte. ;-)
  22. Vaak worden deze tools gezien als ongewenste software en of malware. Een eerste analyse van het bestand Token Restore.exe VirusTotal - Token Restore.exe Token_Restore.exe - Jotti's malware scan Het bestand is momenteel naar Avira GMBH geüpload voor een uitgebreide analyse. Als ik de mail met de uitslag van de analyse krijg breng ik jullie verder op de hoogte. ;-)
  23. Ik heb de link uit deze handleiding gebruikt!!
  24. Probeer dan eens het tooltje Token.Restore.RETAIL.rar Pak het .rar bestand uit en dubbelklik op Token Restore.exe In het venster want opent krijg je dan je productkey te zien, hier zwart gemaakt. Heb het op 2 pc's uitgeprobeerd en hier krijg ik telkens het zelfde resultaat, de codes komen overeen met de productcodes die ik bij de installatie heb ingevoerd.
  25. Nirsoft produkey 32bits 64bits
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.