Ga naar inhoud

Dasle

Lid
  • Items

    9.752
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door Dasle

  1. Dat is wel erg lang en waarschijnlijk heb je dit probleem niet van in het begin. Het gaat misschien mis bij het initialiseren van je hardware. Heb je al eens opgestart met enkel de nodige hardware, HD waar je OS op staat. Verwijder eens alle andere hardware zoals Extra HD's, externe HD's, cardreaders, CD/DVD stations en eventueel diverse geheugen latten.
  2. Zijn dit hoofdzakelijk programma's die je verwijderd van je E partitie? Wat bedoeld je met vlugger, reageert de pc sneller.
  3. Welke drivers heb je al geïnstalleerd en waar heb je ze vandaan gehaald?
  4. Blijkbaar zijn er toch heel wat mensen die slachtoffer worden van deze oplichtings praktijken. Ben ook wel benieuwd naar de afloop van dit verhaal. Succes
  5. Als de compatibiliteitsmodus niets oplost dan ben je genoodzaakt zoals kweezie wabbit al aangeeft om uit te kijken naar een andere modem of modem/router combinatie.
  6. Heb je de driver al in compatibiliteitsmodus van Windows XPSP3 geprobeerd. Rechtsklik op Setup.exe en kies voor eigenschappen Ga naar het tabblad Compatibiliteit Zet een vinkje bij Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor en selecteer Windows XP (Services Pack 3) deze staan normaal al standaard geselecteerd Klik op Toepassen en bevestig met OK Verwijder de USB ADSL modem en voer de driver uit, sluit de USB ADSL modem pas aan als hier om gevraagd wordt. Succes
  7. Die gedachte had ik ook. Ik was al aan het opzoeken ;-) Hier word een zelfde probleem voorgelegd > How to ID a Retail Box Windows 7 Ultimate? - Microsoft Answers
  8. Hoi Nam-Reh, Ik denk dat niemand er tekortkomingen aan gaat zien of vinden want dit is zo ver ik weet een legale versie van Windows 7 Ultimate. Enkel dat het hier gaat om een MSDN versie kan je zo op het eerste zicht niet zien. Als MSDN abonnee kan je voor een bepaald bedrag per jaar (dacht zo rond de 450€ à 475€) diverse soorten software van Microsoft legaal downloaden en gebruiken. Dit wordt gedaan door ontwikkelaars, testers enz.... Blijkbaar kun je deze software niet alleen downloaden maar ook laten bezorgen Tevens kan het gaan om software die op onrechtmatige wijze van eigenaar is gewisseld. Ik denk dat jij gewoon slachtoffer bent geworden van oplichting.
  9. Op een gegeven moment krijg je volgend venster te zien. De rood omlijnde link doe je kopiëren en plak deze in je volgend bericht. Welke driver heb je reeds geprobeerd en hoe heb je deze proberen te installeren?
  10. Ja idd als ze bij de fabrikant voorhanden zijn zou ik deze eerst proberen.Dan is het nog wachten op het logje van Speccy
  11. Microsoft laat weten dat systemen die voorzien zijn van meerdere taalpakketten kunnen crashen na de installatie van Service Pack 1 voor Windows 7. De foutcode 'error C000009A' vooraf gegaan door een BSOD wordt vaak vermeld op het support forum. Microsoft raad aan om je systeem te herstellen na een punt waar je SP1 nog niet geïnstalleerd is, de niet gebruikte taalpakketten te verwijderen en hierna terug SP1 te installeren.
  12. Hoi metallica63, Staat er in apparaatbeheer ergens een uitroepteken vermeld? Als je geluidskaart niet geïnstalleerd is probeer dan het volgende eens. Wat je wel zou kunnen proberen is om gebruik maken van de Windows Vista driver en deze in compatibiliteits modus te draaien. Het is geen garantie dat het gaat werken, maar het is het proberen waard. Als je het precieze type weet van je geluidskaart zou je ook eens bij de fabrikant hiervan op hun site kunnen nakijken of ze misschien daar een driver voor Windows 7 hebben.
  13. Dat is wel een leuke link die Wawa hier heeft vermeld, en het bewijst nog maar eens dat er toch heel wat rommel rond zwerft op het internet. Zelf gebruik ik wel eens Ccleaner zoals zo velen onder ons, maar als je met het register aan de gang gaat is toch wel enige voorzichtigheid op zijn plaats. Vaak zijn de zogenoemde fouten enkel achter gebleven restanten van verwijderde programma's en is er met het verwijderen geen snelheids winst of betere stabiliteit te behalen. Vaak voelen we ons meer op het gemak als we denken dat deze restanten verwijderd zijn en alles eens hebben opgepoetst . Ja die lijst per besturingssyteem is een leuke leidraad voor wie met de verschillende services wil testen en of uitproberen. Ik schakel wel eens services uit maar dan is dit om bepaalde functies uit te schakelen die ik niet wil op men pc of in een netwerk. Bv. Computer Browser, Server, Remote registry. Nu het zal misschien gek klinken maar veel services zijn afhankelijk van andere om goed te werken en verleden jaar was ik eens aan het testen met Soluto en tijdens het uitschakelen van verschillende services kwam ik tot de conclusie dat het opstarten van men PC na het uitschakelen van die services ineens veel langer duurde.
  14. Ja een externe 2.5inch HD kan altijd zijn stroom krijgen via de USB aansluiting. Een 3.5inch externe HD is altijd zover ik weet met een adapter ongeacht of hij gebruikt maakt van USB 2.0 of USB 3.0. Een USB 3.0 poort kan bijna dubbel zoveel stroom leveren als een USB 2.0 poort maar is nog altijd niet krachtig genoeg. Dit is ook nieuw voor mij maar ik vermoed dat in één kabel aan de pc kant zowel een USB 2.0 als een USB 3.0 aansluiting voorhanden is. Maar misschien kan De Hulk hier duidelijkheid overbrengen hoe dit precies zit.
  15. Door op een logo van een fabrikant te klikken kom je in de driver download sectie.
  16. 2 antivirusscanners op één systeem is niet aangeraden daar ze mekaar meer in de weg zitten dan dat je er voordeel uithaalt. En daar door zal deze je pc aanzienlijk vertragen, maar welke van deze 2 wil je uiteindelijk blijven gebruiken
  17. Hoi Dean, Welk is het precieze type van je Kingston SSD. Welk besturingssysteem gebruik je? Voer het volgende eens uit. Download en installeer Speccy. Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijg ik een beter overzicht van je hardware. ;-)
  18. Deze functie in Windows 7 gebruik ik reeds vanaf het begin. Maak vaker een systeemkopie op zowel een externe HD als in een netwerk. De optie voor opslag op een netwerklocatie in wel enkel beschikbaar voor de Proffessional en Ultimate versie.
  19. Dat maakt dan 2 onhandige Harry's Bij het binnenbrengen een beetje van den domme gehouden En ook bij mij netjes geregeld en vervangen. Maar idd via de site van WD kan je voor sommige modellen aanspraak maken op 2 of 3 jaar garantie en voor 3.5 inch HD's loopt dit op tot 5 jaar garantie voor bepaalde modellen. Dus even kijken op de site van WD kan nog wel eens de moeite lonen.
  20. Herkent de laptop wel een ander geheugen kaartje? Mocht je geheugenkaart niet in schijfbeheer worden weergegeven kijk dan eens in apparaatbeheer of er eventueel ergens uitroeptekens bij vermeld worden. Vermeld dan gelijk even welk merk en type laptop je gebruikt. Het gebeurt wel eens dat voor je ingebouwde cardreader een driver noodzakelijk is, en vaak wordt dit bij een herinstal wel eens over het hoofd gezien.
  21. Zelf heb ik goede ervaringen met Western Digital, Momenteel gebruik ik een behuizing van Antec en hier heb ik zelf een HD ingebouwd van 250GB is wel redelijk klein maar enkele jaren gelden was dit anders Deze maak gebruik van een adapter waar je steeds mee moet rondzeulen. Verder maak ik altijd nog een back-up op een thuisservertje want ook mij is het gebeurd dat er een externe HD de geest gaf en ik alle data kwijt was. Maar als ik in de nabije toekomst een externe HD zou aankopen zou ik voor de My Passport Essential SE WDBACX0010BBL Geen gesleep meer met die adapter, enkel nog een HD en kabel.
  22. Ja de services is gestart dus dat is oké. De rest staat zover ik weet goed, het lijkt me gewoon dat het apparaat is compatible is met Windows 7 op één of andere manier ---------- Post toegevoegd om 00:07 ---------- Vorige post was om 00:04 ---------- Heb je Quick instal vanop de website uitgevoerd of de software apart gedownload. Heb je een 32 of 64bits Windows 7
  23. Ga via Start/ uitvoeren en typ in het uitvoervenster services.msc en druk op enter kijk eens in bovenstaand venster of deze services niet op uitgeschakeld staan.
  24. Probeer dan eens via apparaatbeheer, rechtsklik op je cardreader en kies voor Stuurprogramma's bijwerken. In het venster wat hierna opent kies je voor Automatisch naar bijgewerkte stuurprogramma's zoeken Misschien dat dit je nog verder helpt.
  25. Hier kan ik enkel maar aan toevoegen dat Microsoft Windows XP SP3 ondersteunt tot begin 2014.Dus tot die tijd kun je nog alle updates installeren. ;-)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.