Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. Hallo Passer, alvast bedankt, krijg wel een foutmelding wanneer ik het command ingeef, iets met rechten te maken? mvg, Alain
  2. Hallo, Norton heeft niets gevonden, ik heb via Malware Bytes de pc gescand en het volgende, zie afbeelding, werd in quarantaine geplaatst. De pc sluit nu weer correct af, helaas is er niets gewijzigd aan de heel trage opstart, mvg, Alain
  3. hallo, afsluiten via de hardware knop lukt perfect, via de software lukt dat niet, scherm verandert niet; ik laat de pc nu scannen via Norton, ik hou jullie op de hoogte, mvg, Alain
  4. hallo Falstring, sorry hoor, ik had mijn eerste bericht geplaatst en wat later vond ik dit niet meer terug, vandaar dat ik het herplaatst had, nogmaals sorry hé; Nee, geen meldingen bij de opstart of het afsluiten; werkt normaal, snelheid is ook oké, ik probeer straks je laatste voorstel, mvg, Alain
  5. Hallo, sedert een paar dagen start mijn PC zeer traag op, ook het afsluiten via de software lukt niet meer, hierbij wat gegevens: http://speccy.piriform.com/results/Sp7tNid7lMq3dFYdYrjB1iD Wat gaat hier (plots) mis? mvg, Alain
  6. Hallo, sedert een paar dagen problemen met mijn vaste pc , Windows 11: - deze start zeeeeeeer traag op - afsluiten lukt niet meer op normale wijze, ik moet het via de aan/uit knop doen, iemand enig iedee hoe op te lossen? mvg, Alain
  7. oké, bedankt, ik wacht dus een nieuwe mail van Helena nog af, en probeer mijn instellingen zo aan te passen, mvg, Alain
  8. hallo, bedankt, maar komen toe in de spam map, ik kan ze éénmaal markeren als niet-spam, ze komen dan in de Inbox terecht, met nog steeds de vermelding van SPAM, mvg, Alain
  9. Hallo, een vraag : via Telenet webmail krijg ik berichtjes van HELENA binnen, direct gemarkeerd als SPAM, komen dus in mijn spam map terecht; dit naast de vele dagelijks tientallen spam mails. Ik kan echter de vermelding SPAM niet verwijderen uit het onderwerp, blijft steeds als SPAM gemarkeerd, zelfs de regel vind ik niet terug, zie bijlage , what happens? mvg, Alain
  10. Hallo Tamari, al gezien, ben 'vaste' dagelijkse klant van die website, al veel van gedownload en gebruikt, straks de prog's proberen over te zetten, groetjes, Alain
  11. hallo, allen bedankt voor het mee denken hé, nog dit gevonden op het internet: harde schijven moeten meermaals na elkaar worden geformatteerd om alle achtergebleven info, bestandjes definitief te verwijderen, klopt dit? In dit geval ben ik alles kwijt, denk dat ik afzie van het weggeven van de pc met de bestaande progs, We gaan nu een aantal prog's installeren/overzetten op nieuwe schijven, en deze in een nieuwe pc overbrengen, zal, denk ik, toch de veiligste manier zijn, mvg, Alain @Tamari kan je die resten dan ook verwijderen? Zijn er, vlugge telling toch al meer dan duizend ....
  12. nee, aan geen vreemde, wel met de huidige prog's, maar in zou deze PC toch zoveel als mogelijk willen opkuisen van achter gebleven , verborgen bestanden en files
  13. Hallo @abbs , toch een probleem, ik heb misschien mijn vraag niet duidelijk gesteld; na het toepassen van dat progje blijk er toch nog een heel groot aantal 'lost' files op de schijven te zien, deze werden dus niet verwijderd, het betreffen wel vroegere dokumenten, foto's en veel vroeger verwijderde of geopende bestanden, hoe verwijder ik deze zodat ik de huidige pc kan verkopen, enkel met zijn bestaande programma's? mvg, Alain
  14. @abbs bedankt voor je respons, is dit een veilige manier om bestaande bestanden niet te beschadigen? mvg, Alain
  15. Hallo, hoe ga ik te werk om vroegere verwijderde bestanden (restanten) volledig te verwijderen, dus met volledig behoud van de bestande prog's en huidige bestanden mvg, Alain
  16. hallo allen, laptopje van Medion deze middag afgehaald, soft geinstalleerd en alle oké nu, bedankt hé voor het meedenken, mvg, Alain
  17. @porrelaar deze software gebruik ik al, echter enkel te gebruiken op Windows 7, heb nu zopas een aanbieding gekregen , gratis af te halen, een nog werkende Medion kleine laptop met Windows 7, ga ik morgen afhalen , hopelijk in orde, ik hou jullie op de hoogte, bedankt porrelaar, helaas wordt ook dit serienr niet aanvaard mvg, Alain
  18. al bedankt voor de tips, ik probeer straks de nummers, heb er al verschillende geprobeerd die op het internet stonden, de sticker onderaan is niet meer te ontcijferen wegens de slijtage; Het programma draait totaal niet op hogere versies van Windows, al geprobeerd ook met compabiliteits instelling, tot vervolg
  19. hallo, voor mijn ELV batterij oplader/tester/verfrisser (alc5000) voor alle mogelijke batterijen en accu's heb ik nood aan Windows 7; het programma draait enkel en alleen op deze versie. Nu heb ik een oud, 2de hands-laptopje gekocht met windows 7 starter, helaas geen activatie code meer voor handen. Iemand die nog zo een code beschikbaar heeft? Alvast bedankt, mvg, Alain
  20. voor het ogenblijk blijft de website stabiel, hoop doet leven!, mvg
  21. euvel was toch al een 5 / 6 dagen aanwezig
  22. ook nu een 'klimaat' website: meting fijnstof; https://deutschland.maps.sensor.community/?fbclid=IwAR0LAVsx6B87D93m0uwwlL2VJqweJhOPCSMt5gUe8i3Pdv0gjMpg8alPcNs#13/50.9483/3.1419 Als je uitzoomt op de kaart krijg je een overzicht van fijnstofmeters her en der verspreidt;
  23. geen idee van @Passer lijkt me ook eigenaardig, zou het toeval zijn dat rond hetzelfde tijdstip ze hun website hersteld hebben? Ik had het op PC (w11), laptop (ook W11) en iPhone (FF), in ieder geval alles oké voor het ogenblik
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.