Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. Hallo, ik moet vaststellen dat de provider wat gedaan heeft aan al die enorme hoeveelheid SPAM het afgelopen jaar. Helaas, ik stel nu vast dat er een 'nieuwe' reeks spam op ons afkomt.... - emails waarop er geen afzender staat vermeld - emails in mijn gewonde SPAM map die niet door een reeds gemaakte regel wordt verwijderd; enkel na opnieuw deze regel te activeren (was nochtans geactiveerd) verdwijnt deze mail - emails van afzender eindigend op @consultant.com kunnen niet verwijderd worden met de regel gemaakt op afzender Iemand ook ervaring met die 'nieuwe 'spam? mvg, Alain
  2. @kweezie wabbit: zie hieronder, toch bedankt hé @lomar43: ja hoor, aangeklikt en het icoon kunnen toevoegen ! Allen bedankt hé, is nu opgelost mvg Alain
  3. Hallo, en vraag: hoe plaats ik het icoontje van mijn geinstalleerde en werkende Addblocker Ultimate rechts bovenaan mijn scherm? Bedoeling is dat ik zo een overzicht zie van geblokkeerde advertenties; op mijn laptop staat die daar, op mijn pc zou ik deze daar ook willen zien, iemand een tip?Zie print van mijn laptop, het icoontje is daar zichtbaar, op mijn pc dus niet, mvg, Alain
  4. Hallo, in mijn plug-ins zou ik de DRM module moeten activeren, deze vind ik echter niet terug in mijn plug-ins, hoe deze installeren? mvg, Alain
  5. en vergeet de pakjes, Dewalt, Milwaukee en andere tools niet ....
  6. periode heden 26 dagen, stand nu 703, velen in mijn Telenet Inbox, telkenmale nieuwe regel aangemaakt voor die' nieuwe ' spam
  7. Hallo, dit ter info: heden al 672 spam mails sedert 1 december, 't loopt momenteel de spuigaten uit, ik reken daarbij nog niet de phishing mails van de zogezegde 'overheid', die worden direct doorgestuurd naar verdacht@safeonweb...
  8. Gevonden, foutmelding gebeurt via de Telenet Webmail, ik heb de link kunnen openen via mijn Outlook
  9. OKé, bedankt, maar ik krijg een 'Internal server error' melding met je link
  10. ja, geinstalleerd, Windows 7 Pro 64 bit, (mijn oude legale Windows dvd) enkel en probleem: laptop vindt geen netwerk adapter, dus geen internet verbinding, mijn programma werkt wel, maar nu en dan die pop-ups betreffende illegale versie ( kan deze dus niet activeren via het web, mvg, Alain
  11. hallo, er stond al een werkende Wondows10, 64 bits op, het enige progje dat er nu op komt is ALC 5000 Mobile, geen internet of zo, enkel het progje dus voor batterij/accu's te controleren , herwaardering en de capaciteit te meten, dit duurt wel meerdere uren,
  12. Hallo, sorry voor de late respons, zit heden in het buitenland, late namiddag terug oorspronkelijk de 7, sticker onderaan, heb hem op 2de hands gekocht, verkoper heeft er windows 10 op geplaatst, deze wilde ik verwijderen door mijn Windows 7 Pro met licentie er op te ^plaatsen, hier liep het mis het bewuste programma is van een Duitse firma: ALC 5000 Mobile tot straks hé, mvg,
  13. oké, ik hou je op de hoogte, bedankt hé is een gebruikte
  14. hallo, gelukt, via het eerst verwijderen van het toetsenbord en die onderliggend schroeven. De SSD is er uit, hoe ga ik nu verder te werk? Die SSD opnieuw formatteren of mijn andere gebruiken, moet deze laatste dan ook worden geformatteerd?
  15. idd, maar de sticker met licentie is totaal niet meer bruikbaar, ik probeer het nogmaals
  16. sorry, lukt niet, heb het geprobeerd met een oude bankkaart, het onderste gedeelte krijg ik vlot los, tot halverwege de zijkanten, daar lukt het totaal niet
  17. bedankt, maar dit betreft een andere laptop, ik heb/zie enkel die 4 schroefjes op rij en 2 bovenaan, op de hoeken boven de batterij
  18. medion MD98720 akoya E1228, ik heb 4 schroefjes onderaan ontdekt, maar blijkbaar niet genoeg
  19. oké, maar hoe open ik die laptop, op Youtube geen info gevonden, ik heb hier nog een ssd liggen van 320Gb, moet deze dan eerst geformateerd worden?
  20. Hallo; origineel was het een Windows7, van deze versie heb ik geen licentiesticker, door de verkoper werd destijds Windows10 er op geplaatst, ook hier geen licentiesticker. Laptop werd dus mij geleverd met Windows10 Ik heb nog mijn cd met Windows 7 met origineel licentienummer, die probeer ik te installeren maar met de boven vernoemde problemen mvg, Alain
  21. hallo, ik krijg dus enkel een blauw scherm (Windows è?) maar zonder iconen, kan dus daar niets mee beginnen. Moet die C schijf er uit en een nieuwe erin? Hoe ga ik het best te werk? Moet die nieuwe schijf dan geformatteerd worden vooraleer deze te plaatsen?
  22. Bedankt voor je aandacht, helaas: ik kan niets meer installeren op de laptop, geen Windows 7 of 10 meer te zien. Als ik de laptop opstart krijg ik dit scherm:
  23. Hallo iedereen, hierbij stand van zaken... het lukt me dus niet, denk dat ik waarschijnlijk ergens een 'fout' heb gemaakt, ik krijg Windows 7 rt totaal niet op. Heb enkele foto's gemaakt van het verloop van de instllatie, vermoedelijk is er iets gebeurd met de SSD.... Heb de foto's wel moeten nemen met mijn GSM , groetjes, Alain
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.