Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. @Passer menu (hamburger rechts boven), -> instellingen -> extensies; daar kun je nu in_uitschakelen , @falstring de boosdoener is die Adblocker Ultimate, wanneer uitgeschakeld werkt alles terug oké; toch eigenaardig dat deze zo plots is gewijzigd, een of andere update? Die update vind ik niet terug op vandaag of gisteren; ik probeer deze opnieuw te downloaden en te installeren Allen bedankt hé, mvg, Alain
  2. oké, ga ik proberen, die adblocker is de Ultimate, werkt perfect op FB, Gebruik ik toch al een paar maand
  3. @falstring, hoera.... terug oké nu, we hadden er zelfs een 4de laptop bijgehaald, was ook hetzelfde probleem; hoe ga ik nu best verder te werk? Welke extensie zou dit probleem plots veroorzaken? Er zit oa een addblocker biij, vasco kaartlezer, en nog andere? mvg, Alain
  4. Hallo, dus via Hekasoft een oplossing gezocht, helaas zelfde resultaat, sommige webpagina's worden dus niet goed weergeven, zaken en links op deze pagina's werken niet of bvb afbeeldingen ontbreken. Dit op mijn PC en laptop. Heb het ook geprobeerd op de laptop van mijn echtgenote, helaas zelfde probleem, btw: hekasoft werkt perfect! Zou de fout bij mijn provider Telenet kunnen liggen?????
  5. @passer ga ik proberen, moet eerst nog Hekasoft downloaden en installeren, alvast bedankt
  6. Firefox laadt de hoofdpagina in, maar afbeeldingen of links in die pagina werken niet... met Edge is alles oké, vermoedelijk na updates....? hen dit euvel ook op mijn andere laptop. Zijn er nog die dezelfde problemen hebben? mvg, Alain
  7. ondertussen alle items kunnen verwijderen in Outlook op de PC, hoe verwijder ik nu de agenda items op mijn iPhone? Deze staan er nog steeds op; synchronizeren met de PC? mvg, Alain
  8. Hallo , een vraag, ik heb Outlook 2019 op PC en Agenda's op mijn iPhone; het is een soep van meerdere items op mijn iPhone en pc; hoe kan ik ALLES wissen om opnieuw te kunnen beginnen? Bepaalde agenda's kan ik niet wissen, deze komen telkenmale terug; op mijn iPhone blijven ook de oudere, afgehandelde items staan, ik zou dus alles willen wissen en opnieuw beginnen; hoe ga ik best te werk? mvg, Alain
  9. bedankt, het blijft verder ploeteren.... mvg,
  10. is voor het ogenblik deze oplossing, maar het loopt toch de spuigaten uit, bedankt voor je aandacht hé, mvg, Alain
  11. ja, moeilijk om andere mailadressen aan te maken, heb telenet van in het begin, denk1998, teveel contacten (dit zou geen probleem zijn) maar veel firma's waar ik ben aangelogd,
  12. allemaal NIEUWE toegekomen mails in mijn Inbox van Telenet, daarvoor werden er telkens nieuwe regels aangemaakt,
  13. een overzichtje van de ontvangen Spam/Phishing mails tussen 3 juni en vandaag 5 juni omstreeks 11 uur? voor ale deze nieuwe mails werden OPNIEUW, naast de reeds bestaande, regels aangemaakt....
  14. antwoord van Telenet: goed en niet goed, ze waren op de hoogte van de hoeveelheid spam en phishing berichten, maar kunnen niet alles blokkeren..... heb dan verder niets meer vernomen; er komen zelfs mails binnen waarin de afzendadres gewoon niet aanwezig is, daarvoor hebben ze geantwoord om eens te kijken in de header/broncode, helaas daar ook niets in gevonden "Vermoedelijk werkt de regel niet omdat het email adres "gespoofd" is. Oftewel een fake email adres. Kijk of je een email adres kunt ontdekken in de broncode van de email."
  15. @abbs in één woord: PERFECT, idd, de Store was volledig verdwenen, met uw raadgeving opnieuw kunnen installeren, Whats app geupdated nu PERFECT! Bedankt hé, mvg, Alain
  16. klopt wel hé, liep telkenmale vast met die foutmelding, De store was bereikbaar via het internet, ik ga het straks proberen, mvg,
  17. hallo, ik zie de app Microsoft Store NIET staan bij mijn programma's, zou dit de fout kunnen veroorzaken? Hoe Store dan downloaden voor mijn pc Windows 10? Ik ben aangelogd , mvg, Alain
  18. hallo, al geprobeerd, zonder resultaat, zelfde foutmelding, mvg
  19. hallo, ik krijg nu een pop-venster om de nieuwe Whatsapp te installeren, rest me nog 23 dagen om dit te doen. Helaas, het is mij totaal onmogelijk om de nieuwe Whatsapp te downloaden (in FF en Edge) voor mijn Windows 10 desktop, blijkbaar zit er geen 'bestand' achter het download icoon, zie de bijlagen en de foutmelding, iemand een oplossing? mvg, Alain
  20. perfect @porrelaar, bestelling is al overgemaakt, bedankt !
  21. ja, geen reactie van op het Telenet forum, eveneens geen van de Netweters Telenet; ik heb nu een 'klacht' gestuurd naar Telenet zelf met vraag naar een oplossing, dus heden nog afwachten, mvg, Alain
  22. Hallo, de accu van mijn laptop heeft het begeven, 1 kant volledig opgezwollen, met ook als resultaat een barst in de behuizing laptop; Iemand enig idee waar deze te koop is, bij Aliexpress deze gevonden maar bestelling in een niet-EU land brengt hoge/onbekende kosten met zich mee; alvast bedankt, mvg, Alain Medion Akoya MD62450 Laptop
  23. oké, heb het op het Telenet forum geplaatst, afwachten dus, mvg, Alain
  24. hallo, nee, aanmaken op het domein werkt NIET, spam verdwijnt niet, moet deze aanmaken op het onderwerp en dat is juist het probleem,, en er zijn veel 'onderwerpen'.... Zie de derde paragraaf in mijn openingsmail: -emails van afzender eindigend op @consultant.com kunnen niet verwijderd worden met de regel gemaakt op afzender
  25. Hallo Passer 1: betreft spam op webmail, die dan ook terecht kom in mijn Outlook, het betreft recente mails die geen afzender meer tonen, zie bijlage 2: bij het het aanmaken van de regel werkt dit 1 maal, de volgende zelfde ontvangen mail wordt niet verwijderd 3: als ik die regel aanmaak en activeer is er geen reactie, dus ook geen melding, de spammail blijft staan, mail wordt NIET verwijderd, verwijdering kan alleen als ik de regel aanmaak met ONDERWERP, zie de bijlage alvast bedankt voor de aandacht
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.