Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. Ondertussen al geprobeerd om de nieuwe te installeren, helaas lukt me niet, morgen stuur ik wat printscreens (foto's) van het verloop, alvast allen bedankt hé
  2. Dag Passer, ondertussen dit gedaan , maar probleem met het wachtwoord: kan me dus niet aanmelden met mijn ingegeven wachtwoord... Hoe installeer/overschrijf ik de huidige nieuw geinstalleerde windows 7 versie? Via de BIOS naar BOOT gegaan, de externe dvd drive aangeklikt, maar de pc start niet op van de dvd, wat doe ik verkeerd?
  3. ja hoor, geprobeerd op die diverse mogelijkheden, zonder resultaat Ik heb ondertussen mijn originele 7 teruggevonden, hoe ga ik het best te werk om deze op die laptop te krijgen? De 10 mag (moet) weg
  4. Hallo, een vraag : omdat ik een programma heb die enkel op windows 7 draait, heb ik een kleine laptop (windows 10) 2de hands gekocht om daarop windows 7 te installeren. Hoe ga ik het best te werk? De laptop heeft geen dvd schijf, ik heb wel een externe dvd lezer. Waar nog een versie 7 met registratie te downloaden? mvg, Alain
  5. ik laat ze, voor alle zekerheid, verplaatsen naar een nieuw aangemaakte map, dus worden ze niet weggegooid, kan deze map dan opvolgen, bedankt voor de prettige conversatie Passer, groetjes, Alain
  6. Goeiemorgen Passer, een oplossing gevonden: regel aanmaken via BERICHTINHOUD, als inhoud an een gedeelte van het bericht invoegen en activeren, zie de bijlage voor 3 dergelijke mails, mvg, Alain
  7. sorry Passer, telaat gezien dat mijn emailadressen nog zichtbaar waren, had deze aangepast via Photoshop maar vergeten op te slaan.....
  8. hallo Passer, had ik al gedaan via Outlook,zelfde geopend in Telenet mail, 2 2 gevonden (zoals in Outlook) 2 regels aangemaakt op die adressen, geactiveerd, echter weer zonder resultaat
  9. ja hoor passer, op de gewone manier lukt het voor andere mails, op bvb onderwerp of afzendadres, enkel dit soort mails, misschien al een goeie week, lukt het totaal niet, krijg deze niet automatisch kwijt;
  10. ja Passer, geen mogelijkheid, noch via emailadres, noch via het onderwerp,mvg,
  11. Dat is juist het probleem Passer, een andere regel aanmaken werkt niet, heb er nu weer een, zie de bijlagen deze 2 kan ik dus niet automatisch laten verwijderen, mvg, Alain
  12. Hallo Passer, zopas weer zo 'n nieuwe ontvangen, zie de bijlagen , mvg, Alain
  13. Hallo Passer, zie bijlage, kan deze email dus verwijderen via het domein emailadres, van zodra die 'nieuwe' spam terug binnenkort maak ik hetzelfde
  14. Hallo Passer, ik bedoel als ze in de INBOX van Telenet Webmail blijven staan, ze dan ook in mijn Outlook terecht komen, vandaar dat ik ze eerst en vooral wil verwijderen in Telenet Webmail Ik gebruik ook maar telkens 1 regel
  15. ja Passer, idd, het probleem is dat ze, indien niet verwijderd worden, ze dan ook in mijn Outlook terecht komen
  16. Nog dit: de 'verdachte/phishing' spam wordt doorgestuurd naar "verdacht" <verdacht@safeonweb.be> De rechts aangemaakte regels bevatten ook meerdere individuele regels In bijlage een overzicht
  17. denk dat ik meer overzicht heb over de 'nieuwe' spam die binnenkomt; natuurlijk blijven al deze 'maandelijkse regels' actief. Voor mij voelt dit wat overzichtelijker De vroegere regels heb ik nog staan in de rechterkolom, dus niet actief
  18. Hallo Passer, dat lukt hoor, ik maak nu maandelijks een 'hoofdregel' op, met daarin dan de diverse spamregels, dat lukt mij, met uitzondering van die nieuwe generatie spam, zie voorbeeld. Daar is de afzender niet 'zichtbaar' ook niet bij antwoorden aan. Ook als ik het onderwerp copieer lukt dit niet. Ook via het 'onderwerp' lukt het voor deze spam-mail niet. Kan deze dus niet automatisch laten verwijderen
  19. ja hoor, alle mogelijkheden geprobeerd, is nog maar een goede 3 dagen, maar dagelijks zo n 10 dergelijk spammails ,het betreffen 3 mails met dezelfde lay-out en dezelfde (?) afzender. telkens antwoorden aan hetzelfde mailadres update/asadventure.com
  20. Dit is de header van de ontvangen spam-mail, mijn emailadres staat verborgen "̲g̲e̲w̲o̲n̲n̲e̲n̲ Reply-To: News_apple@update.asadventure.com Received:from amirashopp.xyz (185.181.164.189) by amirashopp.xyz id aXZEN72wtk07 for <hier mijn emailadres>; Fri, 18 Nov 2022 15:27:54 +0100 (envelope-from <apple@news.laredoute.be> To: hier mijn emailadres Content-Transfer-Encoding: 7bit Content-Type: text/html; charset="UTF-8" Date: Fri, 18 Nov 2022 15:27:54 +0100 Content-Type: text/html; charset="ISO-8859-1" Envelope-To: <hier mijn emailadres>
  21. Hallo, een vraag: problemen om een werkende regel te maken, zowel in Telenet Webmail als in Outlook voor deze nieuwe Spam mails; zie de 2 bijlagen. Iemand raad? Ik heb al geprobeerd om regels te maken van ONDERWERP of VAN, maar geen enkele blijkt te werken. Zie bijlagen Graag uw raad, mvg, Alain
  22. hallo, mag worden afgesloten mvg,
  23. Dag porrelaar, nogmaals bedankt hé, ik heb ondertussen een ander programma kunnen bemachtigen, werkt perfect in Windows en Mac, https://cctvdesk.com/eagleeyes-for-pc/, Camera's zijn weer bestuurbaar ook, mvg, Alain
  24. Bedankt voor de info Porrelaar, had er nog nooit van gehoord van die 'trustedinstaller'; Was een map met mijn oude IE11, deze heb ik ondertussen toch kunnen verwijderen. Die IE11 werkte niet meer, heb deze nog van doen om mijn oud bewakingssysteem nog zichtbaar te houden op het web. Ben nog op zoek naar een alternatief, bedankt voor de oplossing!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.