Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. hallo, wel niet gebruiksvriendelijk, had vroeger conflict tussen FLV player en de player van mijn camerabewaking, vandaar dat ik deze niet zomaar kon gebruiken; ik heb nu MPCplayer classic home cinema geinstalleerd, even wennen maar verloopt nu vlot, ook met ondertiteling die aangepast kan worden, ik kijk toch verder uit naar deWMP, bedankt en nog een prettig weekend hé
  2. Hallo, ook niet gelukt, de update staat inderdaad ook al geinstalleerd op mijn PC; ik ga nu op zoek naar een andere video-afspeler, heb nood aan 1 die het beeld kan rapper door/terug spoelen, dit om fragmenten in de video rapper terug te vinden; FLV laat dit ook niet toe, toch bedankt voor de aandacht, mvg, Alain
  3. ok, bedankt, ook in de bijgevoegde links zitten er fouten, beginne, wanneer je ze aanklikt met de website pc-helpforum. Met de VPN op ON lukt dit perfect, mvg, Alain
  4. ik krijg deze pop up:
  5. Hallo, een nieuw probleem doet zich nu, sedert gisteren, voor: uw website (zoals eerder al gemeld) was gisteren en ook nu vandaag onbereikbaar, server werd niet gevonden, dit via IE11 en Firefox. Eigenaardig genoeg enkel jullie website en nog eigenaardiger: als ik mijn VPN gebruik, server in Belgie, werkt alles naar behoren, website zicht en bruikbaar, zou dat iets te maken hebben met mijn IP adres? mvg, Alain
  6. hallo, ik krijg, na installatie, bijgevoegde pop-up, mvg, Alain
  7. ok, ga ik straks proberen, moet nu mijn kleinkind gaan ophalen, alvast bedankt hé!
  8. Blijkbaar zou de update 2004 nog niet beschikbaar zijn, zie bijlage, mvg, Alain
  9. Hallo, nee, probleem stelt zich niet bij de laptop, wel op mijn vaste pc, mvg, Alain
  10. Download heeft geen oplossing gebracht, heb de download 64 bit gebruikt
  11. Hallo, sorry voor het late antwoord, kon blijkbaar deze namiddag niet op jullie website. zie bijlage voor het gevraagde, mvg, Alain
  12. Hallo, dit lukt ook niet, WMP staat er niet, ik weet niet of hij er vroeger in stond door het gebruik van Potplayer, mvg, Alain
  13. Hallo, in FUNCTIES niet te vinden, de download voor Windows10 is geen 'echte' download, het is enkel een handleiding voor de activatie van de reeds (?) geinstalleerde WMP, mvg, Alain
  14. Hallo, bedankt voor de aandacht,helaas, daar ook niet te vinden, mvg, Alain
  15. Hallo, een vraag, normaal gezien gebruik ik Potplayer voor het afspelen van videobestanden maar heb nu nood aan WMP; probleem is echter dat deze niet op mijn PC, Windows10, te vinden is, ook niet onder instellingen/apps/apps en onderdelen of standaard apps. Een rechtstreekse download voor mijn px, windows10/64bit vind ik niet, iemand een oplossing? Alvast bedankt, mvg, Alain
  16. ok, ik wacht je reactie af, mvg, Alain
  17. hallo Droske, bedankt voor de info, wordt me nu toch heel wat duidelijker. Met 128Gb heb ik meer dan genoeg, de laptop dient voornamelijk om muziek af te spelen in de living, nu en dan daar een mail te lezen, ik heb nu ongeveer 50Gb aan muziek, maar de ssd van de Medion raakt vol, vandaar de vraag/zoektocht. Heb je eventueel je oude ssd te koop? mvg, Alain
  18. Hallo Droske, gekocht op Ebay, China, met verzending ongeveer 26€ , zat wel 2 maand weg.... https://www.benl.ebay.be/itm/128GB-Samsung-SSD-M-2-NGFF-NVME-Solid-state-drive-OEM-2280-PCIe-Gen3-x4-PM951/192740255882?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 Ik ga je raad volgen en een andere kopen, mijn gekochte ga ik te koop zetten voor 18€ Heb je de foto kunnen bekijken? Toch eigenaardig dat de aansluitingen volledig corresponderen; bij een PCI uitvoering zie ik diverse ssd's die 2 inkepingen hebben, mvg, Alain
  19. nog een foto van de huidige situatie, de ssd kaart ligt val voor het slot in de laptop, past toch perfect. Ik zie ook dat er ssd kaarten zijn met 2 uitsparingen in de connecties, mvg, Alain
  20. hallo, @ porrelaar: nee, ook niet zichtbaar via schijfbeheer, @ droske: inderdaad, het betreft deze laptop, 't zal dus een miskoop zijn, kan ik mij behelpen met een een uitwendige behuizing, te koppelen via usb? De laptop wordt enkel gebruikt voor email en is via bluetooth aangesloten op mijn stereo-installatie. Al mijn cd's heb ik gedigitaliseerd en op de ssd schijf van de laptop geplaatst die nu bijna vol is. BTW: het antwoord van die Ombudsman voor handel: "Tenzij dhr. ....... alsnog en voor het einde van de garantietermijn aantoont dat de Z-toets van bij levering van het toestel met een gebrek behept was, is ALDI niet gehouden om de toets / het toetsenbord gratis en dus bij toepassing van de wettelijke garantie (en uitbreiding ervan met 1 jaar) te herstellen of te vervangen.". Probeer dat maat te bewijzen.....
  21. verkeerd gepost, sorry
  22. hallo, ok, heb het gebruikersaccount helemaal uitgeschakeld, echter zonder resultaat. Ik heb die PM enkel nodig om die SSD schijf te vinden en te gebruiken; zou het kunnen dat deze ssd beschadigd is, zodat de laptop deze niet ziet? Bestaat de mogelijkheid op een externe adapter aan te schaffen en via usb te testen?
  23. hallo, ik heb ondertussen ook een printscreen van mijn accounts, er staan er 2 in die ik niet heb toegevoegd, system en onbekend account, kan ik deze verwijderen, hebben ze daar iets mee te maken? Ondertussen mijn PM.7 verwijderd en opnieuw proberen te installeren, lukt dus niet meer, krijg dezelfde pop-up met foutmelding
  24. Hallo , alvast bedankt voor de info, ik heb de trial versie geinstalleerd van Partition Manager, maar ik zie dat in deze versie niet verder kan om niet gekende opslag te zoeken/formatteren:nummer toewijzen, dus niet bruikbaar. Ik ben administrator van de laptop, maar er staan ook anderen bij (die ik niet ken of vandoen heb) PM wordt opgestart als administrator, Ik zal een andere oplossing moeten zoeken om die SSD 'zichtbaar en bruikbaar' te maken, Toch een eigenaardige opmerking van W10: U mag deze app niet uitvoeren van de BEHEERDER .... Wie en wat is deze beheerder? mvg, Alain
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.