Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. hallo, heb gisteravond nog wat verder gewerkt, en zopas een filmpje gemaakt van het geuren, let goed op de 2 verschillende kolommen wanneer ik de foto 's of de foto wil openen, ik krijg een totaal ander menu, ook als ik de volgorde omdraai, dus eerst 1 foto proberen te openen, pas daarna een groep foto's. bandicam 2017-03-11 08-36-43-664.avi
  2. hallo, in totaal 5 schijven, allen via sata rechtstreeks op het moederbord, alle schijven werden zoals u had gevraagd, op fouten gecontroleerd, geen enkele fout werd gevonden, zelfs als ik enkel intern op C, de SSD schijf werk, doen dezelfde problemen zich voor
  3. hallo, nee, jammergenoeg niets veranderd, er werden ook geen fouten gevonden, mijn C schijf is een SSD schijf en daar kon ik het 2de vinkje niet plaatsen,
  4. hallo, commando uitgevoerd, heb dus deze melding ontvangen: Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden mvg, Alain
  5. ok, ik probeer het deze namiddag, mvg, Alain
  6. hallo, nee, zelfde resultaat, lijkt me heel eigenaardig , het betreft dus alleen fotobestanden, klein of groot, met grotere niet-fotobestanden is er geen probleem, bedankt, mvg, Alain
  7. hierbij het gevraagde, zie bijlage, AdwCleaner[C0].txt
  8. hallo, is er een verschil tussen FRST.exe en FRST64.exe? Als ik FRST.64exe als admin uitvoer, krijg ik het scherm in bijlage
  9. hallo, zie bijlage, bedankt FRST.txt
  10. hallo, inderdaad, enkel op foto's, de scan vind je in bijlage, alvast bedankt! Addition.txt FRST.txt
  11. hallo, een vraag, sedert een paar weken is mijn verkenner zeer traag bij het verplaatsen of copieren van fotobestanden, ik krijg eerst de pop up "reageert niet", om dan na minuten toch het commando uit te voeren. Dit zowel bij 1 foto als bij meerdere, ook van mijn c schijf(ssd) al s van mijn andere harde schijven, iemand een idee? mvg, Alain windows7 64 bit
  12. Hallo, ja , klopt, ik heb deze linken ook al gezien, helaas bieden zij geen oplossing, zal de agenda dan maar afprinten met een "snagit", bedankt voor de inspanning, mvg, Alain
  13. de Feestdagen , ook via externe agenda link, zijn dus ook niet zichtbaar
  14. Hallo, zie de bijlagen, mvg, Alain Stijl voor maandelijks.pdf
  15. hallo, betreft maandoverzicht; de o.a. toegevoegde externe Outlook agenda's verschijnen perfect op mijn scherm maar zijn niet zichtbaar op de afdruk; nochtans staat deze externe agenda's perfect aangevinkt onder "Mijn agenda's" in het overzicht Agenda
  16. ja, dat lukt maar een zeer klein lettertype en niet duidelijk, vandaar mijn vraag naar een eventuele instelling in Potlook 2013 zelf, toch bedankt voor de tip
  17. Hallo, een vraag, als ik mijn agenda wil uitprinten naar maandelijks overzicht, vind ik niet alle taken en agenda items weer in de print, deze wijken serieus af van de rechtstreekse vieuw op het scherm, iemand raad? mvg, Alain
  18. hallo, wegens de talrijke problemen met outlook 2007 (telkenmale worden wachtwoorden gevraagd) ben ik overgestapt naar office 2013. Heb nu het volgende probleem bij opstarten van Outllok: ik krijg een foutmelding en Outlook wordt afgesloten... Het bestand scan.pst is nergens te vinden, kan dus mijn gegevensbestand niet controleren/herstellen. Zie de foutmeldingen in bijlage, dus melding van de fout en dan wordt outlook afgesloten
  19. hallo, is het mogelijk om de updates uit te schakelen in Windows10? Telkenmale heel vervelend, op ongepaste ogenblikken, voor lange duur en zelfs wijzigingen in mijn programma's ergeren mij ten zeerste ...! Graag hulp hierbij, alvast bedankt, Alain
  20. in bijlage de 2 bijgeleverde voedingskabels, een 4 plug en een 6 plug
  21. hallo, nog een vraagje betreffende de aansluiting van de voeding op mijn nieuwe videokaart: de bestaande pluggen zijn niet compatibel met de nieuwe kaart, hoe kan ik dit best oplossen? Ik heb een 750 watt voeding en geen reserve voedingskabels meer over, met uitzondering van deze van mijn oude videokaart. Zie de foto in bijlage,
  22. Hallo, een vraag, heb zopas een interne 2Tb HDD geplaatst , die ik maar een paar uur per maand nodig heb. Zou deze via een schakelaar willen afleggen, zodat ze geen nodeloos stroom verbruikt op mijn interne voeding. de vraag is nu welke kabel (rood5v of geel12v) onderbreek ik het best via een extern schakelaartje, mvg, Alain
  23. heb ik al gedaan, probleem is dat Netlimiter werd gedownload en het nu niet meer bestaat, het huidige bestand is waarschijnlijk beschadigd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.