Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. hoy allen, opgelost ...., euvel bmoet zijn begonnen na het omschakelen van W10 naar W11; in Instellingen van FF heb ik onder Extensies en Themas Cookie AutoDelete ingeschakeld, pc herstart en alles terug oké, de website wordt weer normaal weergegeven; zou het kunnen dat die update naar W11 er iets mee te maken had? Allen bedankt voor het meedenken hé, mvg, Alain
  2. ja, speelt wel korter op de bal dan Buienradar (-3 uur...), practisch realtime; ik gebruik deze al jaren,, samen met onweerradar http://www.lightningmaps.org/?lang=nl#m=oss;t=3;s=0;o=0;b=;ts=0; @Leono schakeringen in weergave/intenssiteit van de buien, van heel licht blauw naar donker blauw/paars
  3. ja, buienradar werkt wel, probleem met weerslag.be is dat hun contactformulier ook niet werkt.... afwachten dus hé, bedankt, Alain
  4. ja, dit ook, maar realtime wolken worden NIET weergegeven, screenshot van de startpagina, soms is de kaart zichtbaar, meestal niet
  5. hallo, een vraag: sedert geruime tijd werkt bovenvermelde website niet naar behoren, zowel de BE als de NL versie; contact met het beheer van deze site lukt totaal niet; Geen weergave van het actuele wolkendek/regen, dit zowel op mijn Windows pc en op mijn iPhone, Iemand die weet wat er gaande is? mvg, Alain
  6. Sorry, opgelost pc meermaals herstart om aanvullende updates te verkrijgen, de laatste update deze morgen heeft het probleem opgelost..... 26 september 2023: Windows-configuratie-update (KB5030509)
  7. Hallo, zopas W11 geïnstalleerd op mijn vaste pc, nog een paar updates binnen gehaald, nog steeds een probleem dat meerdere vensters op de taakbalk gecombineerd weergegeven worden, hoe dit oplossen? mvg, Alain
  8. PERFECT opgelost, het enige vervelende aan Norton zijn de talrijke pop-ups die te pas of meestal te onpas tevoorschijn komen, en het is zoeken om deze definitief uit te schakelen, allen bedankt !
  9. Ja, met die backup ben/blijf je gebonden aan het gebruik van Norton, waarschijnlijk had ik deze per ongeluk ingeschakeld, op mijn 2 andere pc's stond die uit
  10. deze afgevinkt, zie bijlage
  11. BINGO ! Overlays worden veroorzaakt idd door Norton, heb deze zopas kunnen uitschakelen, alles terug oké nu, BEDANKT hé, mvg, Alain
  12. @porrelaar, ja idd, maar thuis wordt die vooral gebruikt voor muziek, is verbonden via bluetooth met mijn stereoinstallatie, op reis is die camerabewaking van het huis interessant, niet mogelijk met mijn smartphone
  13. ja, het overzicht trekt op niks meer, heel verwarrend zijn ook de foto's en de diverse mappen, denk dat ik windows straks opnieuw installeer, staat nu op 1 DAG
  14. is nu versprongen naar 23 uur resterend....
  15. hallo, is nu aan het decomprimeren, staat nu nog op anderhalf uur;... Ik weet dat het een kleine laptop is, staat normaal gezien als afspeler muziek en neem ik mee op reis voor mijn emails,
  16. ja, betreft een kleine 'reislaptop, enkel internet, foto's en camerabewaking, op de D schijf staat muziek en de meeste foto's @porrelaar: welk vinkje bedoel je juist? dit van 'dit station comprimeren'?
  17. hallo, ja, vinkje staat er
  18. Hallo, afgevinkt, echter zonder resultaat, toch bedankt voor je aandacht, mvg, Alain
  19. Hallo, hierbij het gevraagde, mvg, Alain
  20. de updates voor Windows 10 verwijderd,
  21. @falstring totaal geen idee, vermoed, maar ben het niet zeker, na een update een paar maanden terug, heb de laptop ook al teruggedraaid zonder oplossing
  22. Hallo, een vraag: hoe herstel ik weer mijn pictogrammen, die bevatten nu allerlei icoontjes; ik heb de tool Thumbnail and Icon Cache rebuilder al gebruikt, zonder resultaat, ook de file IconCache.db al verwijderd, ook geen oplossing, mvg, Alain
  23. @porrelaar bedankt voor je antwoord, mijn 8S heeft de versie 16.7, inderdaad Scarlet/Proximus, ik weet wel niet vanaf welke datum dit euvel zich voordeed, er werd plots een zeer groot aantal data 1,6 GB, zomaar van mijn iPhone gehaald, zonder dat die 'actief' was, vermoedelijk heeft de iPhone dan een verbinding aangegaan met iemand of iets???? Ik stuur straks een berichtje naar Proximus, ik hou je op de hoogte, mvg, Alain
  24. Hallo, een vraag hoe verwijder/uitschakelen ik de functie Persoonlijk Hotspot op mijn iPhone 8s? Ik geraak er niet uit, zou Proximus moeten raadplegen, aldus de iPhone, mvg, Alain
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.