Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. Ik heb ze kunnen verwijderen door op de laatste bladwijzer de knop Delete te blijven indrukken, ik ga uw oplossing zeker onthouden, bedankt
  2. opgelost, gevonden gewoon met de knop Delete tot ze allen verdwenen zijn
  3. De map ANDERE BLADWIJZERS is enorm groot geworden, hoe kan ik deze map verwijderen? mvg, Alain
  4. oké, mag worden afgesloten, bedankt, mvg, Alain
  5. @kweezie wabbit bedankt hé,, perfect verlopen ! Favorieten terug kunnen importeren,, bedankt !
  6. Hallo, wegens problemen met FF op mijn PC sedert de laatste update, heb ik FF nu teruggedraaid naar de vorige versie; helaas zijn AL mijn bladwijzers, wachtwoorden .... verdwenen! Ik heb nu wel nog een laptop waarop de nieuwste versie FF staat, maar ik durf deze niet te openen, vermoedelijk, via synchronisatie, zal op de laptop ook alles verdwenen zijn.... Hoe ga ik best te werk om via mijn laptop FF opnieuw te installeren op mijn vaste PC zodat ik al mijn bladwijzers.wachtwoorden terug heb? Alvast bedankt hé
  7. de spammers gebruiken nu geen zichtbaar emailadres/domein meer, je moet nu via 'onderwerp' een nieuwe spamregel aanmaken....
  8. ja, heb aangekaart via FB op Telenet, al menige reacties ook
  9. ja, idd, probleem is dat het dezelfde mails zijn, met nu een onbekend afzendadres, regels worde, nu opnieuw aangemaakt op ''onderwerp'
  10. hallo, gisteren zeker een 60 tal, waarvan er voor een 40 nieuwe regels werden aangemaakt. mvg,
  11. ik laat ze voorlopig terzijde liggen, prettige dag nog hé
  12. Niet te doen nu, nu komen de reeds door regels verwijderde spammails opnieuw binnen onder een ander (random???) domein, ben nu op reis , volgende week terug alles opnieuw melden naar verdacht, mvg
  13. Nog dit: ik meld ieder spambericht aan verdacht@safeonweb.be
  14. idd, heb al menig mail naar Telenet gestuurd, blijkbaar geen tijd er voor, hebben andere katten te geselen .... prettig weekend nog hé
  15. ja Passer, t'is er idd niet op verbeterd, sedert een 3-tal dagen weer 'nieuwe spam', inhoud praktisch dezelfde maar nu met heel wat andere afzend-domeinen, 'i heb er een filmpje van gemaakt, blijkbaar hebben ze nu een generator die deze afzend-adressen genereerd; niet meer te doen, elk verdacht bericht zend ik nu door naar verdacht@safeonweb.be, zonder veel soelaas.... ze blijven komen. Het filmpje toont aangemaakte regels van een 4-tal dagen, dus allemaal BIJKOMENDE nieuwe spammails; niet meer te doen ! mvg, Alain 2023-09-10_6-34-15.mp4.3ae9349fcb4a58a502ff356b39eb2e84.mp4
  16. die kostenopgave was van Medion, laptop nog onder volle garantie, werd toen wel, na aandringen kosteloos hersteld, is zelfs beschadigd geweest (gevallen?) tijdens die reparatie 173 downloads · 9.15 kB · 30 augustus 2019 geüpload
  17. hallo Passer, betreft deze link, dit berichtje mag dus ook verwijderd worden (pdf staat er ook bij hé) (verwijderd)
  18. Hallo, een vraagje: is het mogelijk om 2 bestanden (PDF) te verwijderen, mijn gegevens/adres is zichtbaar op het internet, alvast bedankt, mvg, Alain https://www.pc-helpforum.be/attachments/?page=7
  19. 👍 bedankt, van Telenet totaal geen antwoord, wacht hier nog steeds op,mvg, Alain
  20. @Calvus kan je jouw bijlage alvast verwijderen, werd al aangepast door de moderators
  21. heb een berichtje gestuurd naar de moderators, vraag om het aan te passen, bedankt hé
  22. Hallo, sedert een paar dagen terug meer dan 40 spam-mails dagelijks in mijn bus...; 't Vervelende is nu dat er total geen afzend-email te zien is, dus enkel te blokkeren via een woord uit het onderwerp. Vermoedelijk komen verschillende dergelijke mails van een en dezelfde afzender; hoe blokkeer ik deze afzender, Waar ergens in de header van het kopbericht is deze te vinden, zie de bijlagen; mijn emailadres heb ik verwijderd in het rood, in de 2de bijlage zijn de blauwe lijnen emailadresen van anderen die ook in de header staan alvast bedankt, mvg, Alain
  23. hallo, goed nieuws, nieuwe update, het probleem is verdwenen, Adblocker Ultimate werkt weer perfect! Allen nog eens bedankt hé !!!
  24. @Passer @falstringHallo, ik zie nu dat die Adblocker VANDAAG een update heeft gedaan, zal wel de oorzaak zijn van die problemen, zie onderaan de bijlage en zie ook de waarderingen van vandaag, mvg, Alain
  25. ik zie nu ook dat deze op jullie Whitelist staat .....
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.