Ga naar inhoud

spike666

Lid
  • Items

    104
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

1.226 profielweergaven

spike666's prestaties

Enthousiasteling

Enthousiasteling (6/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

2

Reputatie

  1. zelfde, het zou iets te maken hebben met imap vs pop3 volgens artikel in bijlage, het gaat hier wel over het categoriseren van emails maar de problematiek is identiek. Reclaim Outlook categories for IMAP accounts | TechRepublic
  2. lukt niet; als ik dat in het zoekveld intyp wordt ik gelijk nr bing gestuurd met relevante info over command line switches Dan windows logo + R en "c:\program files\m icrosoft office\root\office16\outlook.exe /remigratecategories en krijg dan:
  3. ok, alles terug in orde, het enige dat nog mankeert is dat in de geimporteerde agenda ik niet meer rechtstreeks kan categoriseren. Normaal moet ik een afspraak aanklikken en dan in het lint bovenaan bij 'codes' een dropdown hebben met mijn verschillende categorieën. Die dropdown staat er dus niet. (Als ik een nieuwe agenda aanmaak staat dat er wel) Ik moet nu eerst via zoeken die afspraak zoeken, ze dan selecteren, in de kolom categorien 1x klikken om een voorgeselecteerde categorie toewijzen. Dan die afspraak van hieruit openen, de juiste categorie(ën) toewijzen en dan die voorgeselecteerde wissen en opslaan. Is dus nogal omslachtig. Ik heb al geprobeerd om de oude agenda te kopieren naar een nieuwe en dat lukt, ook het dropdown menu staat er dan, maar dan ben ik alle toegewezen categorien van de oude agenda kwijt. Eig idee?
  4. nog even de situatie schetsen: Ik had een office/outlook desktopversie staan waarin ik 2 emails en agenda bijhield. (Ik weet echter niet welke versie want die is dus weg. Daarnaast heb ik office365 voor een 3de email. De desktopversie is nu verdwenen, er zijn enkel 3pst's terug te vinden. Ondertussen die office2007 geinstalleerd, en pst's geimporteerd en dat lukt allemaal. excel en andere files worden als zodanig herkent maar alles wordt in office 2007 geopend, ook vanuit het office365 venster Vanuit het office365 venster kan ik nu wel op 'apps installeren' klikken en dan kom ik op bij mijn microsoft accountpagina om te installeren, maar doe ik daar goed aan?
  5. ik heb een versie van outlook2007 geinstalleerd en daarin de pst.bestanden geimporteerd, dit voornamelijk om te zien of die pst's juist waren. Dat zijn ze dus. Alle gegevens die erin staan zijn correct en lopen tot op de dag van de verdwijning van outlook. Met deze pst's kan ik dus verder. Hoe kan ik deze nu in mijn office 365 krijgen.
  6. nope, enkele excel-bestanden die op bureaublad stonden herkent hij zelfs niet meer als zodanig, word-documenten wel maar opent ze direct met office 365
  7. ja, enkel in c:\program files is een map microsoft office\office2016 te vinden maar die is leeg
  8. ja, maar als map \microsoft office\ er al niet meer is, kan ik niet nr \microsoft office\root\office16 gaan
  9. de map staat wel bij c:\ program files\microsoft\office16: maar die is leeg
  10. Die hele map \microsoft office\ is niet te vinden. ik probeer een desktopversie van office16 te vinden om opnieuw te installeren, maar kom telkens uit bij office365
  11. idd, outlook van office, Er stond een pc-versie op pc bij aankoop, die ik dan ook gebruikte. Ik weet echter niet welke versie. Ik heb gezien dat windows 11 een update kreeg net voordat het probleem begon. Update ongedaan maken?
  12. Sinds gisteren is mijn outlook desktop versie niet meer te vinden, noch in de werkbalk, noch ergens anders. Ik heb wel enkele pst-bestanden op datum van gisteren gevonden, die ik zelf niet gemaakt heb. In outlook hou ik 2 email accounts en een agenda bij. Agenda gaat minstens 10jaar terug; is dus lijvig. Ook de accounts is met archief en loopt hele tijd terug. Kan iemand mij helpen om deze terug te krijgen. Ik heb office 365 family, die ik hiervoor niet gebruikte. Eventueel hierin imorteren, maar hoe?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.