Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

JDAV

Lid
  • Aantal items

    159
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over JDAV

  • Titel
    Vaste Bezoeker

Recente bezoekers van dit profiel

606 profielweergaven
  1. Ik weet niet of dit ermee te maken heeft maar sinds ik mijn laptop op mijn stagebedrijf heb gebruikt (met de wifi daar) heb ik dit probleem. Ik probeer de scannen, en krijg dan de melding dat het programma is uitgeschakeld. Hopelijk kunnen jullie helpen en wordt het niet erger. Ik gebruik Windows 8.1, 64.
  2. -Het is bij elke achtergrond. Ook bij programma's. -Bij opnieuw opstarten is het weg, maar het komt terug na een paar uur. -Het is op een laptop. -Heb geen ander scherm ter beschikking op het moment. Zou moeten wachten tot mijn nonkel terug is van zijn reis om het eens bij hem te testen.
  3. Ik merk sinds vandaag op dat er een rare witte lijn(en) op de rechterbovenkant van mijn scherm te zien zijn. Deze blijven zichtbaar bij elke achtergrond. Ik krijg het echter niet schoongemaakt dus nu vermoed ik dat het een probleem met mijn scherm. Hopelijk kan er iemand hier mij verder helpen. (Witte lijn op linkerkant foto, want hij is omgedraaid)
  4. Beste De muis is inderdaad stuk. Telkens voor hij stopte met werken kreeg ik een elektrische schok ervan. Sinds gisteren werkt hij helemaal niet meer. Ik zal gewoon een nieuwe kopen. Hartelijk bedankt.
  5. Dit is al de tweede dag op een rij dat windows opeens mijn USB muis niet meer herkent. Als ik hem uittrek en er opnieuw insteek is dit voor 1 dag opgelost. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
  6. Ze vinden in de winkel dus niets en horen daar geen storing. Ik snap er niets van.
  7. Heb gebeurt weer hoor. Ik ga zaterdag naar de winkel ermee.
  8. Wat bedoel je met de goede driver? Hoe vind ik die? Betekent dit dat deze die ik nu heb niet goed is?
  9. Oké. Ik heb het opnieuw geïnstalleerd. Voorlopig nog geen probleem ondervonden, maar ik wil niet te vroeg juichen. Ik heb nu echter wel twee vragen (stel dat het nu echt opgelost is): -Wat moet ik doen als ik in de toekomst van hoofdtelefoon wil verwisselen? -Zal ik het probleem ook hebben als ik de hoofdtelefoon eens uittrek en later terug insteek? Of herkent de Driver hem dan wel terug?
  10. Wat moet ik dan doen? Het opnieuw installeren?
  11. Voorlopig nog geen probleem gehad. Ik denk dat ik het daarnet wel weer gehoord heb. Ik blijf het in de gaten houden. Sorry voor de derde post op een rij maar het was te laat om nog te wijzigen. Het gebeurt dus inderdaad nog. Dit ligt toch niet aan het feit dat ik van koptelefoon ben veranderd een nacht na de installatie van de driver?
  12. Ik heb Audio Driver succesvol kunnen installeren Bij Chipset Driver krijg ik echter deze melding.
  13. Wat bedoel je precies? Ik heb het probleem nog steeds. Is het niet de bedoeling dat ik iets doe met die gedownloadde drivers? Mijn vraag is: moet ik ze niet installeren ofzo? Nu zitten de ZIP-mappen in mijn Downloads.
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.