Ga naar inhoud

HermanJan

Lid
  • Items

    41
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over HermanJan

  • Verjaardag 29-10-1943

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Geen Ervaring

Recente bezoekers van dit profiel

997 profielweergaven

HermanJan's prestaties

  1. Voor het weinige verstand ik er van heb en voor zover ik kan zien is er geen taak die niet kan uitgevoerd worden. Veiligheidshalve stuur ik nog maar een PrintScreen. Mocht ik echt iets over het hoofd hebben gezien in het venster Taakplanner dan "hoor" ik dit wel van jou.
  2. Zo, het kopiëren heeft wat geduurd. Heb Marleen-pc verwijderd, kan echter nog steeds geen back-up maken. Voeg PrintScreen bij.
  3. Samsung S2 Draagbare Externe HD heeft nog 259 GB beschikbaar op een totaal van 465 GB. Mag ik Marleen-pc nu verwijderen van Samsung S2 Draagbare Externe HD of moet ik wachten (al dan niet voldoende ruimte op externe HD) ? Indien ja : moet ik dan iets van Marleen-pc eerst kopiëren op een andere externe HD ?
  4. Ik voeg PrintSreens bij van : Deze pc Deze pc >>Windows (C:\) Deze pc >>Windows (C:\)>>Gebruikers Van al de verschillende gebruikers ook volgende PrintScreens (misschien ben je niets met Administrator, Default, Default-migrated en Openbaar, ik voeg volledigheidshalve bij) : Deze pc>>Windows(C:\)>>Gebruikers>>Administrator " " " Default " " " Default-migrated " " " Herman " " " Marleen " " " Openbaar " " " vanda_000 Ik zie dat de PrintScreens niet werden bijgevoegd in de volgorde waarin ik deze hem ingevoerd in het bericht. Hoe dit komt, weet ik niet. Hopelijk geraak je wijs uit deze puzzel en ik hoop ook dat d PrintScreen(s) die jij bedoelde er bij zitten.
  5. Hallo Stegisoft, Hier ben ik terug. Tijdens mijn verblijf in de Ardennen heb ik de externe HD (Samsung S2 Draagbare Externe HD), waarop de back-ups van de laptop Marleen-pc normaal staan, eens nader bekeken. (Hiervoor had ik geen internet nodig). Ik vrees er erg voor dat ik mij het aanmaken van mijn gebruikersaccount (Herman) op de laptop van mijn vrouw (Marleen-pc) er een enorme knoeiboel van gemaakt heb en stel mij de vraag of daar het probleem van het niet-maken van een back-up kan liggen. Na het aanmaken van mijn gebruikersaccount (Herman) heb ik de bestanden van mijn uitgebrande laptop (Herman-pc) naar Marleen-pc gekopiëerd vanaf een andere externe HD, die geen back-up was van Herman-pc. Ter verduidelijking stuur ik enkele Print-Screens mee, waarop je de verschillende paden kan zien van de Samsung S2 Draagbare Externe HD. Kan/mag/moet ik iets verwijderen van de Samsung S2 Draagbare Externe HD ? Is het formatteren van de Samsung S2 Draagbare Externe HD en een volledig nieuwe back-up van deze HD opstarten technisch mogelijk en een oplossing ? Om alle misverstanden te vermijden : er zijn pc's Marleen-pc en Herman-pc gebruikers Marleen en Herman. Ik begin er echt moedeloos van te worden. Ik hoop dat mijn uitleg niet te warrig en ik kijk met veel belangstelling uit naar jou mening. In afwachting van jou reactie onderneem ik hoegenaamd niets. Herman
  6. Sorry Sogisoft, Ik heb 2 maal een Printscreen van gebruiker vanda_000 overgemaakt. Hierbij de PrintScreen van gebruiker Marleen. Vanaf morgenvroeg zaterdag 24/02/ vertrek ik tot vrijdag 2/03 naar de "diepvriezer" Ardennen, waar ik geen internetverbinding heb. En het is niet om te bekomen van de emoties van mijn laptopproblemen. . Deze uitstap is al langer gepland, hoor. Ik zal dus uw reacties voorlopig niet kunnen beantwoorden. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik geen interesse meer heb in het oplossen van mijn probleem. Integendeel, met zeer veel belangstelling zal ik uitkijken naar mijn Postvak IN van mijn emailbox om te zien of er reacties zijn. Lap, nu 3 maal PrinScreen van gebruiker Marleen bijgevoegd. (Dit is een accidentje). Groetjes, Herman
  7. Ik ga hierbij nog maar eens 3 PrintScreens voegen die ik heb opgepikt uit de lange lijst foutmeldingen van het Gebeurtenislogboek van de Bestandsgeschiedenis. In deze 3 aparte PrintScreens zie je in de respectievelijke paden als gebruikers staan : Marleen vanda_000 Herman Ik vraag mij nog steeds af wie de "geheimzinnige" gebruiker vanda_000 is en hoe hij in de lijst van Gebruikers is terecht gekomen. Ik vermoed (!) dat vanda_000 in deze lijst Gebruikers is terecht gekomen wanneer ik een Gebruikersaccount voor Herman heb gemaakt in de laptop marleen-pc. En het is sedertdien dat de foutmeldingen van de back-ups zijn begonnen. Is het niet mogelijk dat vanda_000 conflicten veroorzaakt en dus de oorzaak is van alle miserie ? Is het niet aangewezen vanda_000 te verwijderen uit de lijst van Gebruikers ? Indien de PrintScreens te klein zijn hoor ik dat wel van jou, en indien nodig kan ik dezen misschien inzoomen.
  8. Wil dat zeggen dat ik dan eerste een gebruikersaccount hermanjan moet maken ?
  9. Goeiemorgen Stegisoft, Ik heb zopas nog handmatig een backop proberen t maken, doch in het Gebeurtenislogboek van Bestandsgeschiedenis krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding.
  10. De bestanden FRST64.exe en AdwCleaner zijn niet terug te vinden op mijn bureaublad. Dus.......
  11. Hallo Stegisoft, Ja dat is logisch, doch kan ik Delfix opnieuw downloaden en uitvoeren zonder dat ik andere problemen binnenhaal. Ik bedoel maar : Delfix werd reeds uitgevoerd (zie mijn voorlaatste reactie : ook 1 uur geleden geplaatst). Ik ben enkel het logbestandje kwijt gespeeld.
  12. Zou het kunnen dat ik Norton Security niet lang genoeg (15 minuten) heb uitgeschakeld en dat Norton Security Delfix nogmaals heeft verwijderd als zijnde onveilig en dit terwijl ik met Delfix nog doende was ? Heeft het zin om Delfix nogmaals uit te voeren ? Sorry voor de last hoor !
  13. Heb Delfix uitgevoerd, doch ik ben het logbestandje kwijtgespeeld. Dat was toch het venstertje met als titel Delfix.txt - kladboek ? Het is wel op mijn scherm verschenen met in de taakbalk een logo waarvan ik vermoed dat het kladblok was Wanneer ik echter in de taakbalk op het logo Windows Edge, klikte om jou te antwoorden in het venster Pc-Helpforum, verdween de logo kladblok van de taakbalk. Ik heb getracht (via Zoekopdracht, met invoering van Defix.txt) het logbestandje terug te vinden, doch er was geen resultaat.
  14. Ik krijg van Norton Security, rechtsonder in het downloadvenster Delfix, de melding dat Delfix onveilig is en door Norton Security werd verwijderd. Moet/mag ik nu Norton Security tijdelijk uitschakelen en Delfix opnieuw downloaden ?
  15. Hierbij gevoegd de gevraagde bestanden. Andermaal hoop ik dat deze goed "gemaakt" werden en hoop ik dat ik geen domme dingen heb gedaan : tussen het scannen en cleanen merkte ik op dat er in het venster AdwCleaner de tab languages stond en heb ik overgeschakeld tussen de Engelstalige versie en de Nederlandstalige versie en nu zie ik AdwCleaner [C0].txt Adw.Cleaner[S0].txt staan, telkens met een 0 na respectievelijk C en S. Betekent dit dat er geen tekstueel verslag is gemaakt ? Sorry hoor, indien het nodig is zal ik AdwCleaner herdoen als jij mij er de opdracht toe geeft. Ik heb echt schrik om foute dingen te doen. Grtjs, Herman AdwCleaner[C0].txt AdwCleaner[S0].txt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.