Ga naar inhoud

[OPGELOST] pc valuit uit tijdens installatie windows xp


oli4

Aanbevolen berichten

Ik zit met het volgende probleem:

mijn laptop (MD 96500) is een drietal dagen geleden geinfecteerd geraakt met een trojaan in het werkgeheugen. Dit meldt nod32 bij het opstarten van de laptop, evenals dat opschonen niet mogelijk is. De computer start normaal op, alles werkt nog maar na korte tijd verschijnt een blauw scherm met de melding dat windows wordt afgesloten om verdere schade te vermijden.

Om dit op te lossen zou ik de harde schijf wensen te formateren door windows te herinstalleren via de cd-rom, maar tijdens de installatie valt de computer steeds uit (Nadat windows de pc voor de eerste maal zelf uitschakelt). Het formateren lukt dus niet.

Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?

Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Installeert je de XP vanaf de cdrom bij opstart of in de Windows zelf?

Goede vraag maar ik meen te weten dat toestellen van Medion geleverd worden met een "Restore CD" en daar heb je zelf niet zo veel keuzes mee.

Ben je toch met een echte Windows CD bezig begin dan opnieuw en kies als eerste optie het verwijderen van de bestaande partitie. Volgenste stap is Windows XP installeren op de vrije ruimte maar dat wordt allemaal uitgelegd op het scherm.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.