Ga naar inhoud

!!! Probleem met geluid !!!


jens1130

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb een probleem met mijn geluid.

Ik heb zonet men computer geformateerd.

Ik merkte meteen op dat ik geen geluid heb.

Na wat googlen had ik ontdekt dat ik de driver moest updaten.

Ik ging naar configuratiescherm --> systeem --> hardware --> apparaatbeheer en het viel meteen op dat er een geel uitroepteken bij VIA ac97 audio controller. Dus ik had besloten om nieuwe boksen te kopen.

Ik had net nieuwe geluidsboxen voor de computer gaan kopen

(philips multimedia speakers 2.0 4Watt).

Ik sloot ze aan in de juiste aansluiting (groene), vervolgens stak ik ze in de pries, de computer zei nieuwe hardware gevonden. De computer installeerde ze, vervolgens stond er hardware geïnstalleerd maar het werkt niet volledig. Dus ik had nieuwe software voor men drivers gedownload en men computer vond de boksen. Want voor de installatie van de nieuwe software voor de drivers stond er bij

configuratiescherm --> geluiden en audioapparaten geen geluidsapparaten. en na de installatie stond er VIA audio (WAVE).

Dus ik dacht, eindelijk het is gelukt, ik ga naar mijn muziek dubbelklik op een liedje, windows mediaplayer speelt het liedje af (tijd telt op), maar er komt geen geluid uit de boxen. het geluid van, windows mediaplayer staat aan, de boksen staan aan, de boksen staan op maximum volume, en de boksen zijn aangesloten op de computer.

Ik heb windows xp, en men type van men

geluidskaart is VIA AC'97 Enhanced Audio Controller.

Kan iemand me tonen hoe ik het probleem moet oplossen?

Alsvast bedankt.

groetjes,

Jens

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.