Ga naar inhoud

[OPGELOST] up-date van SP1 naar SP2


Aanbevolen berichten

Beste,gisteren kreeg ik van de PC een melding voor een up-date.

Vista services pack1 naar pack 2.

Heb hem dat laten uitvoeren,nam wel een hele tijd in beslag.

Uiteindelijk is het dan gelukt.KB948465

Maar wat is nu het exacte verschil tussen beiden packs?

Wat ik gemerkt heb is dat er meer vrije ruimte op de harde schijf is gekomen.

En tot nog toe heb ik nog geen problemen ondervonden.

marco.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De belangrijkste verbeteringen in Windows Vista zijn ondersteuning van Bluray-dvd’s, die nu rechtstreeks vanuit het besturingssysteem kunnen worden opgenomen, en ondersteuning van Bluetooth v2.1 voor draadloze communicatie met andere apparaten.

Verder bevat SP2 bijna 700 – deels al eerder uitgebrachte - verbeteringen en patches voor problemen met onder andere toegang tot WiFi na een periode van inactiviteit. Van de zoekfunctie Windows Search is een verbeterede versie 4 opgenomen. Ook zijn er prestatieverbeteringen van SP2 te verwachten, stelt Microsoft. Zo is de efficiëntie van de energiebeheerfunctie met 10 procent toegenomen. Ook ondersteunt Vista met SP2 de 64-bitsprocessors van VIA, en kan men nu gebruik maken van het exFAT-bestandsformaat, dat met grotere bestanden om kan gaan en rekening kan houden met tijdzones bij het in volgorde registreren van veranderingen in bestanden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.