Ga naar inhoud

[OPGELOST] Problemen met java


karla.otten

Aanbevolen berichten

Heb unlocker gebruikt, toen kon ik helemaal niks meer downloaden van Java.com. Heb toen maar een systeemherstel gedaan van het verwijderde programma.

Heb ook geprobeerd (op aanraden van Java) om via open source te downloaden, zonder succes.

Krijg steeds de foutmelding: 25099 en 1722.

Het schijnt nog niet zo makkelijk te zijn om iets te update van Java , maar dit is erg vervelend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met identiek hetzelfde probleem gezeten, en bij mij is het opgelost op een gans eenvoudige mannier. Ik kreeg ook foutmelding 25099 en na 3 dagen zoeken is alles ok. Bij de installatie van Java Runtime environement wordt in het begin gevraagd of je akkoord bent met de licence agreement, er staat een koppeling bij "view agereement" klik erop, scroll naar beneden en sluit het venster. klik daarna op "agree", de installatie verloopt verder perfect.

Je bent dus verplicht om eerst het agreement te bekijken.

:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gedaan wat je me aanbevolen hebt.

Dit is dus DE oplossing voor Java problemen. Alles werkt weer normaal, kan weer update en heb nu de laaste verstie van Java.

Heel erg bedankt voor je reactie.

---------- Post toegevoegd om 09:36 ---------- Vorige post was om 09:34 ----------

Kape,

Jij ook nog bedankt voor alle genomen moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.