Ga naar inhoud

[OPGELOST] ieframe.dll


Gast

Aanbevolen berichten

sinds vandaag krijg ik na opstarten van pc volgend kader,en komt iedere keer terug na aansteken pc

ieframe.dll

dnserrordiagoff_webOC

is een HTMLdocument

Las ondertussen op internet dat mensen naast dit kaderbericht,niet meer op internet konden ook,ik had dat heel tijdelijk,geen last meer van nu,vraag me af kan ik zonder risico dit bericht openen,nadien kan ik het misschien wel verwijderen,maar wacht op advies uiteraard.

tja,hoe dit definitief verwijderen hè,annuleren helpt niet,komt iedere maal terug en bv opslaan,waarschijnlijk niet verstandig,kader komt dan niet terug misschien maar de gevolgen van opslaan kunnen ook nefast zijn toch.

hopelijk zit ik hier in de juiste rubriek,niet helemaal zeker daarover.

lieve groetjes en ja ...hopelijk oplossing hè,en hoe komt dat eigenlijk via muziek downloaden,chatten ?

doei

rudy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt op een probleem met DNS.

Wat gebruik je als browser, Internet explorer of firefox of nog iets anders?

Wat heb je voor internet abonnement? ADSL of telenet?

Wat heb je als modem of router? Merk en mode of type graag.

browser: slimbrowser

internet:via belgacom dus adsl

met draadloze modem Philips adsl modem PSTN Blue,model SNA 6600/18

antivirus = symantec

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanavond kreeg ik een update voor windows,updatte uiteraard,en tot mijn grote verbazing is mijn probleem opgelost,geen kader meer bij opstart,blij,maar jammer genoeg geen echte reden gevonden en uiteraard ook geen oplossing voor iedereen die het in de toekomst ook zou hebben,is toch de bedoeling ook van dit forum.

Mag ik de beide mensen die gereageerd hebben,namelijk houbieke en kweezie wabbiet van harte bedanken voor de spontane hulp die ze boden,apprecieer ik heel hard,ook de andere leden van dit forum,want velen hebben een pc,velen zoals ik,staan soms machteloos hoor,HARTELIJK DANK

rudy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.